Tipsa mig om den roligaste 125 crossen

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hojlös för tillfället =(
1 gång ja, men jag hade bara haft den i 50 mil då. Var ju tvungen att byta vevstake och alla lager i motorn också. 6900:- blev det iallafall och jag köpte den för 14k....

frew

Ny medlem
Gick med
20 Feb 2004
Hoj
st1100 -00
men snälla nån alla två taktare skär titt som tätt
min har skurit en gång och växelådan har rasat en gång men det va på grund av en klåpare till förra ägare och han körde rätt hårt med den.
växellådan rasa när han stod och börna och kedjan gick av och snärtade upp blocket sen limmade han ihopp den eller nått innan den rasa sen böt han hela rasket lager och grejer sen körde han 28mil sen skar den pga av att han bytte inte kolvringar som va slut då köpte jag hojen för 10 papp och köpte ny cylinder och klämdeihopp
har gott kanon i ca 350mil nu

Solid snake

Guest
frew skrev:
växellådan rasa när han stod och börna och kedjan gick av och snärtade upp blocket sen limmade han ihopp den eller nått innan den rasa sen böt han hela rasket lager och grejer sen körde han 28mil sen skar den pga av att han bytte inte kolvringar som va slut då köpte jag hojen för 10 papp och köpte ny cylinder och klämdeihopp
har gott kanon i ca 350mil nu

Det var ju en kort mening. :rolleyes:

kolera

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Cykel
uggla skrev:
Har du hunnit provköra nya hojen nånting? Inga bilder som du kan slänga upp den?

Men är du dum i huvudet eller?! Sluta spamma sönder tråden och ta sånt där trams via PM! :kocko

Sen att klaga på andras stavning visar bara att du antagligen själv har blivit tillsagd några gånger.

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
kolera skrev:
Men är du dum i huvudet eller?! Sluta spamma sönder tråden och ta sånt där trams via PM! :kocko

Sen att klaga på andras stavning visar bara att du antagligen själv har blivit tillsagd några gånger.

Ska man hålla på käfta och uppträda otrevligt så har du inget här att göra, du föröstår stämmningen liksom. Håller man på sådär blir man inte kvar länge här. Ok? Är det klart?

Jag har säkert blivit tillsagd, men förösk att använda punk och kolon så man kan förstå.

Blir ju lite svårt om alla ska skriva såhär och inte bry sig nått i punkt och sånkt typ jobbigt att läsa förstår du?

kolera

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Cykel
spectre skrev:
uggla är moderator på detta forum.

Jahaaaa, då förstår jag varför min tråd om spammning är borta! :rolleyes:

Föressten, Uggla, jag har haft MVG i svenska under hela min skoltid så jag tror nog jag kan stava. Det är bara så att man kanske inte orkar lägga ner tid på meningsbyggnad osv. på ett forum som detta. Jag menar, hälften av alla här går väl inte ens på gymnasiet.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
kolera skrev:

Föressten, Uggla, jag har haft MVG i svenska under hela min skoltid så jag tror nog jag kan stava. Det är bara så att man kanske inte orkar lägga ner tid på meningsbyggnad osv. på ett forum som detta. Jag menar, hälften av alla här går väl inte ens på gymnasiet.
Och därför är det lika bra att strunta i att föregå med gott exempel osv...?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
kolera skrev:

näe inte så här års, här där jag bor ( sverige ) har vi sommarlov. vilket land bor du i?PUSS

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
kolera skrev:

Jaha okej vad bra då. Det märks ju inte iaf, orkar du inte lägga ner tid på sätta dit kolon och punkt? Du har fått mitt pm, sköt dig.
Blir ju lite bättre stämmning då, så du vet vad som gäller.

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
kolera skrev:
Men är du dum i huvudet eller?! Sluta spamma sönder tråden och ta sånt där trams via PM!

:kocko

Solid snake

Guest
kolera skrev:

Vaddå?

Snackar du skit om SH nu också? :kocko

Passar det inte så behöver du ju inte stanna kvar.

Just det ja, sommarlov heter det. :hihi

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...