Keep'em comming!
Lysande allihop! :bugar Många av rullarna är givna om jag får bestämma (vilket jag lär få
) .. en del hade jag helt glömt bort men de är lika självklara nu när jag blv påminnd om dem! Elling är typexempel på en gammal favorit som jag nog aldrig hade kommit på själv om ingen skrivit den här i tråden.
Många filmer är "nya" för min del men verkar ändå väääldigt lovande!
Nu förstod jag kanske inte riktigt om det efterfrågades glömda blockbusters eller independentfilm som ändå inte är för mycket geggande i personliga uttrycksätt.
Både glömda blockbusters och independentrullar är välkommna... Däremot kan man säga att "klubben" inte kommer vara särskillt pretantiös så filmerna behöver inte vara för arty och svåra..
Men däremot är tanken att försöka få tag på alla de där filmerna som man egentligen ville se men som man bommade för att man översvämmades av alla andra "storfilmer"... Och alla de där grymma rullarna som man egentligen vill se men som man bara inte har hört talas om så att man alltså inte vet om det själv ännu.
...så moderna blockbusters har man troligen redan sett så därför stryker vi dem...
...och sten-greken går oxå bort för det är ändå ingen av de andra i filmklubben som vill se på...