Tisdag 6/6 - nationaldag-gasa-helvete-sthlm

IronMike

Guest
Det ska bli fint väder... Många är lediga.

Någon som är sugen på att joina en sväng neråt södertörn, mörkö, nykvarn? Alt norrut... "lagom" tempo, dvs, sporthoj-tempo, de med skjuts hänvisas till djurgården *ghey*

Vi är nog redan ett par stycken 6/6. Säkra kort är ironmike, rby, davidk samt säkert en å annan till. Så joina om ni vill. Kanske är en kameraman med också, om ni vill kunna se er själva på nätet sen, å tycka det är tufft va vet jag.

Sen kan vi avsluta med lite bus på jordbro-rakan, eller posera vid donken sveavägen, burna lite rödlysen, whatever turnes you on.

Och vi möts inte upp tidigt, alla får sovmorgon, lagom hemma till middag.

:pannkyss :fyllisar :7peta

Förslag 1: samling shell globen kl 13. körning söderut, bulten, mörkö, nykvarn, runt om.
Förslag 2: samling statoil nacka, nacka forum, intill donken: varierande vägar "öarna runt", färja till rindö, färja till waxholm..sen bogesund, svinninge, snabbis runt roslagen uppåt rimbo, gasa helvete E4an hem.
Förslag 3: va ghey.. stanna hemma, mysa med din partner å tyck det är kul.

:huvet

Last edited:

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
IronMike skrev:
2214258 Det ska bli fint väder... Många är lediga.

Någon som är sugen på att joina en sväng neråt södertörn, mörkö, nykvarn? Alt norrut... "lagom" tempo, dvs, sporthoj-tempo, de med skjuts hänvisas till djurgården *ghey*

Vi är nog redan ett par stycken 6/6. Säkra kort är ironmike, rby, davidk samt säkert en å annan till. Så joina om ni vill. Kanske är en kameraman med också, om ni vill kunna se er själva på nätet sen, å tycka det är tufft va vet jag.

Sen kan vi avsluta med lite bus på jordbro-rakan, eller posera vid donken sveavägen, burna lite rödlysen, whatever turnes you on.

Och vi möts inte upp tidigt, alla får sovmorgon, lagom hemma till middag.

:pannkyss :fyllisar :7peta

Förslag 1: samling shell globen kl 13. körning söderut, bulten, mörkö, nykvarn, runt om.
Förslag 2: samling statoil nacka, nacka forum, intill donken: varierande vägar "öarna runt", färja till rindö, färja till waxholm..sen bogesund, svinninge, snabbis runt roslagen uppåt rimbo, gasa helvete E4an hem.
Förslag 3: va ghey.. stanna hemma, mysa med din partner å tyck det är kul.

:huvet
Tror dock du/ni får räkna bort mig då jag ska jobba imorrn :3freak
Om det inte blir lite kvällsåkning kanske?
Men ialf jag röstar på förslag 2! BOGAN!!!! :banana :yoparty :tummenupp :lol :rofl
Så nationaldagåka fåre bli idag eftermiddag/kväll för mig :)
Alla som vill får haka på och vålda runt är välkomna!(risken att det blir bogan är överhängande)

IronMike

Guest
rBy skrev:
2214573 Tror dock du/ni får räkna bort mig då jag ska jobba imorrn :3freak
Om det inte blir lite kvällsåkning kanske?
Men ialf jag röstar på förslag 2! BOGAN!!!! :banana :yoparty :tummenupp :lol :rofl
Så nationaldagåka fåre bli idag eftermiddag/kväll för mig :)
Alla som vill får haka på och vålda runt är välkomna!(risken att det blir bogan är överhängande)
Bogan e ghey...bra motardväg iofs. :3freak

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
IronMike skrev:
2214782 Bogan e ghey...bra motardväg iofs. :3freak
Bra mkt bättre än bulten, där man antingen lättar från vägen pga vägbulor eller gropar, tacka sin gud varje gång får man o ta göra varje åk som man inte rullar av pga grus o shit.
Bulten kommer ALDRIG godkännas som MotoGP bana! det kommer däremot bogan! :yoparty :tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!