Ouroboros
Ny medlem
cbjorkman skrev:2210950Snarare >75%
Så du menar att vi kör snabbare än veterankillarna..
cbjorkman skrev:2210950Snarare >75%
Kaffe Mjölnaren! Du kan ringa Vindelns camping, receptionen är nämligen inne på kaffet. Tror de har öppet till kl. 21.Ouroboros skrev:2218113Körningen den 13:e så åker vi till Vindeln och fikar nere på fiket vid forsen.
Är det nån som vet vad stället heter så vi kan ringa och kolla om de har öppet?
Är det dåligt väder (läs kallt och regnigt) så försöker vi komma på en kortare tur. Kanske som dagens flopp..
Lekledare blir jag och cha0s.
Avfärd som vanligt vid hamnmagasinet kl 19. Denna gång utan tivoli som ställer till det.
GIVETVIS!!Ouroboros skrev:2233632Eftersom tivolit fortfarande står på kajen så står vi på samma ställe som förra veckan.
Alltså på långsidan Hamnmagasinet mittemot hydromacken och boxningsklubben eller vad det är.
Tiden är fortfarande 19.00 för avfärd.
Hoppas många kommer ikväll för en trevlig tur i underbart sommarväder.
Ouroboros skrev:2233632Eftersom tivolit fortfarande står på kajen så står vi på samma ställe som förra veckan.
Alltså på långsidan Hamnmagasinet mittemot hydromacken och boxningsklubben eller vad det är.
Tiden är fortfarande 19.00 för avfärd.
Hoppas många kommer ikväll för en trevlig tur i underbart sommarväder.
DR-Zätare skrev:2235428Bra tur igår! Det kan väl i och för sig bli lite långtråkigt med konvojkörning men å andra sidan har det sin charm och det kommer ju inte som någon överraskning att det blir den typen av körning.
Tycker det förslag du gav lät intressant när vi pratade på telefonen. Jag hoppas att jag hinner dit, men planerar för detta...graniskungen skrev:2246718jag har funderat på några svängar
får se om någon har något bättre förslag på tisdag
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |