Full report here. Almost.Gustav O skrev:2437377Var det Skatungen?
Just do it!
Full report here. Almost.Gustav O skrev:2437377Var det Skatungen?
Just do it!
kungko skrev:2436920jo vars men av antalet vurpor kan man ju tro annat....![]()
P@trik skrev:2437445Härligt![]()
Tacka din kompis ifrån mig för putthjälpen dom sista två passen.
Alx skrev:2437565Vadå? 8 vurpor är väll ingetBlev bara 5 utryckningar med skamkärran, en stackars hoj fick vi rädda två gånger så att båda förarna skulle kunna vurpa utan att det kändes orättvist!
QUOTE]
vadå va det inte samma snubbe asså?![]()
Neutral skrev:2437743Men vad gjorde Teddy och hans hoj ute i endurospåret utanför Torparn? Torpet är rivet för åratal sedan Teddy, du kan inte få kaffe där.![]()
Va ju tur att han hittade tillbaka till banan annars hade an fått ta en joggingtur ner till depån och hämtatskamkärran för att berga sej självNeutral skrev:2437743Men vad gjorde Teddy och hans hoj ute i endurospåret utanför Torparn? Torpet är rivet för åratal sedan Teddy, du kan inte få kaffe där.![]()
kungko skrev:2437741De va två som turades om på den silvriga.Alx skrev:2437565Vadå? 8 vurpor är väll ingetBlev bara 5 utryckningar med skamkärran, en stackars hoj fick vi rädda två gånger så att båda förarna skulle kunna vurpa utan att det kändes orättvist!
QUOTE]
vadå va det inte samma snubbe asså?![]()
De delade väl kostnaden och då är det ju lättare om man vurpar lika mkt
Var det du som var ute på bärtur?Mattias skrev:2437759Haha, den resan gav mig svår ångest.
"Vad har jag förstört på hans hoj nu? Är han arg?"
Men som tur var så var det bara ringrost på föraren som orsakade det. Skönt och billigt för mig.
Neutral skrev:2437934Var det du som var ute på bärtur?Det såg så konstigt ut när du ledde hojen längre och längre från banan.
Mattias skrev:2437940Jag kör aldrig av.
Neutral skrev:2437954![]()
Menar du att du bara vurpar PÅ banan?![]()
Teddy skrev:2437998Tusen tack alla ni som hjälpte till, er hjälp var ovärdelig. Extra stort tack till Lotta, Alex, Kobbe, Björn och Mattias. Utan er hjälp hade gårdagens träning haltat som en träbent pirat. Och tack till våra två funkisar Emelie och Adam som faktiskt fick jobba båda två. Tack vare Lotta och Alex fick jag runda av min säsong med två fina pass i kvällssolen. Tack! Eftersom jag tar mitt arbete som Depåvärd på största allvar och det var någon som sade att det låg grus utanför Torparen så åkte jag dit och tittade, Det låg massor av grus där...och gräs också! Endurospåret leder inte bara tillbaka till föregående postering utan också direkt ut på crossbanan. En vild tanke för genom mitt huvud, men jag slog bort den direkt. Det var rörande att se hur bra Mattias trivdes på en 250 Racer och hur oförskämt snyggt hans rödsvarta skinnställ matchade den helröda Skatungen.
Teddy skrev:2437998Tusen tack alla ni som hjälpte till, er hjälp var ovärdelig. Extra stort tack till Lotta, Alex, Kobbe, Björn och Mattias. Utan er hjälp hade gårdagens träning haltat som en träbent pirat. Och tack till våra två funkisar Emelie och Adam som faktiskt fick jobba båda två. Tack vare Lotta och Alex fick jag runda av min säsong med två fina pass i kvällssolen. Tack! Eftersom jag tar mitt arbete som Depåvärd på största allvar och det var någon som sade att det låg grus utanför Torparen så åkte jag dit och tittade, Det låg massor av grus där...och gräs också! Endurospåret leder inte bara tillbaka till föregående postering utan också direkt ut på crossbanan. En vild tanke för genom mitt huvud, men jag slog bort den direkt. Det var rörande att se hur bra Mattias trivdes på en 250 Racer och hur oförskämt snyggt hans rödsvarta skinnställ matchade den helröda Skatungen.
Jag har länge drömt om att få prova cross.Mattias skrev:2438022Vad var den vilda tanken?
Hitecfrollo skrev:2437844kungko skrev:2437741
De va två som turades om på den silvriga.
De delade väl kostnaden och då är det ju lättare om man vurpar lika mkt
aha se där ja, då blev det nog inte dyrt...iof såg ju hojen ok ut när ja såg den efter andra vurpan....
kungko skrev:2438245
aha se där ja, då blev det nog inte dyrt...iof såg ju hojen ok ut när ja såg den efter andra vurpan....
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |