Tisdagsträning Sviestad 5 september

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
kungko skrev:
2436920 jo vars men av antalet vurpor kan man ju tro annat....:D

Vadå? 8 vurpor är väll inget :va Blev bara 5 utryckningar med skamkärran, en stackars hoj fick vi rädda två gånger så att båda förarna skulle kunna vurpa utan att det kändes orättvist!

Det mest förvånande under kvällen enligt mej var att vi inte behövde rädda Mattias en ända gång :rolleyes:

Hoppas du är nöjd med körtiden du fick Teddy!

Rotorp

Medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Yamaha fståss
Det blev ju en del rödflaggor igår. Perfekt att hämta andan i dessa ofrivilliga deåstopp. Kondition?? Va e de?

Trist när folk klotar ut men thats it, shit happens. Inga allvarligare saker hoppas jag.

Annars var det bra förhållanden för att vara september.

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
P@trik skrev:
2437445 Härligt :tummenupp

Tacka din kompis ifrån mig för putthjälpen dom sista två passen.

det är bra me hjälpsamma personer ..tyvärr så vurpade han ju.

så nu måste han ha ny bakram till sin r6

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
CRF 250R -07
Alx skrev:
2437565 Vadå? 8 vurpor är väll inget :va Blev bara 5 utryckningar med skamkärran, en stackars hoj fick vi rädda två gånger så att båda förarna skulle kunna vurpa utan att det kändes orättvist!
QUOTE]

vadå va det inte samma snubbe asså?:va

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Men vad gjorde Teddy och hans hoj ute i endurospåret utanför Torparn? Torpet är rivet för åratal sedan Teddy, du kan inte få kaffe där. :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Neutral skrev:
2437743 Men vad gjorde Teddy och hans hoj ute i endurospåret utanför Torparn? Torpet är rivet för åratal sedan Teddy, du kan inte få kaffe där. :D

Haha, den resan gav mig svår ångest.
"Vad har jag förstört på hans hoj nu? Är han arg?"

Men som tur var så var det bara ringrost på föraren som orsakade det. Skönt och billigt för mig.

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Neutral skrev:
2437743 Men vad gjorde Teddy och hans hoj ute i endurospåret utanför Torparn? Torpet är rivet för åratal sedan Teddy, du kan inte få kaffe där. :D
Va ju tur att han hittade tillbaka till banan annars hade an fått ta en joggingtur ner till depån och hämtatskamkärran för att berga sej själv:D

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
kungko skrev:
2437741
Alx skrev:
2437565 Vadå? 8 vurpor är väll inget :va Blev bara 5 utryckningar med skamkärran, en stackars hoj fick vi rädda två gånger så att båda förarna skulle kunna vurpa utan att det kändes orättvist!
QUOTE]

vadå va det inte samma snubbe asså?:va
De va två som turades om på den silvriga.
De delade väl kostnaden och då är det ju lättare om man vurpar lika mkt

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Mattias skrev:
2437759 Haha, den resan gav mig svår ångest.
"Vad har jag förstört på hans hoj nu? Är han arg?"

Men som tur var så var det bara ringrost på föraren som orsakade det. Skönt och billigt för mig.
Var det du som var ute på bärtur? :rofl Det såg så konstigt ut när du ledde hojen längre och längre från banan.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Neutral skrev:
2437934 Var det du som var ute på bärtur? :rofl Det såg så konstigt ut när du ledde hojen längre och längre från banan.

Nej, det var Teddy. Jag kör aldrig av. Men jag trodde att jag åsamkat motorcykeln irreparabla skador som föranlett utflykten i det gröna.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Tusen tack alla ni som hjälpte till, er hjälp var ovärdelig. Extra stort tack till Lotta, Alex, Kobbe, Björn och Mattias. Utan er hjälp hade gårdagens träning haltat som en träbent pirat. Och tack till våra två funkisar Emelie och Adam som faktiskt fick jobba båda två. Tack vare Lotta och Alex fick jag runda av min säsong med två fina pass i kvällssolen. Tack! Eftersom jag tar mitt arbete som Depåvärd på största allvar och det var någon som sade att det låg grus utanför Torparen så åkte jag dit och tittade, Det låg massor av grus där...och gräs också! Endurospåret leder inte bara tillbaka till föregående postering utan också direkt ut på crossbanan. En vild tanke för genom mitt huvud, men jag slog bort den direkt. Det var rörande att se hur bra Mattias trivdes på en 250 Racer och hur oförskämt snyggt hans rödsvarta skinnställ matchade den helröda Skatungen.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Teddy skrev:
2437998 Tusen tack alla ni som hjälpte till, er hjälp var ovärdelig. Extra stort tack till Lotta, Alex, Kobbe, Björn och Mattias. Utan er hjälp hade gårdagens träning haltat som en träbent pirat. Och tack till våra två funkisar Emelie och Adam som faktiskt fick jobba båda två. Tack vare Lotta och Alex fick jag runda av min säsong med två fina pass i kvällssolen. Tack! Eftersom jag tar mitt arbete som Depåvärd på största allvar och det var någon som sade att det låg grus utanför Torparen så åkte jag dit och tittade, Det låg massor av grus där...och gräs också! Endurospåret leder inte bara tillbaka till föregående postering utan också direkt ut på crossbanan. En vild tanke för genom mitt huvud, men jag slog bort den direkt. Det var rörande att se hur bra Mattias trivdes på en 250 Racer och hur oförskämt snyggt hans rödsvarta skinnställ matchade den helröda Skatungen.

Vi bofasta hjälper gärna till så vi slipper frysa och får gratis kvällsmat så klart! Bra genomförd träning trots krachfesten! :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Teddy skrev:
2437998 Tusen tack alla ni som hjälpte till, er hjälp var ovärdelig. Extra stort tack till Lotta, Alex, Kobbe, Björn och Mattias. Utan er hjälp hade gårdagens träning haltat som en träbent pirat. Och tack till våra två funkisar Emelie och Adam som faktiskt fick jobba båda två. Tack vare Lotta och Alex fick jag runda av min säsong med två fina pass i kvällssolen. Tack! Eftersom jag tar mitt arbete som Depåvärd på största allvar och det var någon som sade att det låg grus utanför Torparen så åkte jag dit och tittade, Det låg massor av grus där...och gräs också! Endurospåret leder inte bara tillbaka till föregående postering utan också direkt ut på crossbanan. En vild tanke för genom mitt huvud, men jag slog bort den direkt. Det var rörande att se hur bra Mattias trivdes på en 250 Racer och hur oförskämt snyggt hans rödsvarta skinnställ matchade den helröda Skatungen.

Vad var den vilda tanken?
Jag kan bara köra röda motorcyklar numera, annars blir det inte snyggt.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
kungko skrev:
2438245

aha se där ja, då blev det nog inte dyrt...iof såg ju hojen ok ut när ja såg den efter andra vurpan....

Första vurpan var ju bara en vippning i lekat och andra var ju inte så farlig heller, killen trodde att dom kanske inte hade fått ut all leka ur hojen från förra vurpan :va

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...