TisdagsTur™ 1 September

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Även jag får hoppa in här och tacka för en riktigt trevlig runda igår :tummenupp

Var bra tempo i snabba gruppen..på raksträckorna kanske liiiite för bra tempo :rolleyes: Men utan kåpor får man gratis träning av magmusklerna som bonus :tungan

Min springare kan beskådas på bild 7431 och extravikten som sitter på den finns till vänster på bild 7433 (med dom snygga, gröna puckarna :yoparty )

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Kan ni inte skriva ut vem det är jag fångat på bilder? Jag känner ju bara igen en handfull av er :gnissla

De é jag som har den "andra" Red Bull jackan, som sitter på stenen och halvsover:)

Hojen är den blåa BlackBirden. Blå så det gör ont i ögonen.

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawa ZX9R
Och det va jag som körde förbi er (gissar att det va ni iallafall) på motorvägen utanför väla igårkväll vid 20.30-21.00 ungefär Blå/vit gixxer 750 -91,med chefen på en Harley Parkinsson paddelmoped före.Han var bara tvungen att bevisa att det minsann går o köra fort med en HD också,eftersom jag mobbat honom hela kvällen när han gnällde om att det blåste så förbannat :D,gammal roadracingförare som han e.Tyvärr missade man TTn igår eftersom jag lovat bort mig o hänga med chefen ner till Löddeträffen.

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Kan ni inte skriva ut vem det är jag fångat på bilder? Jag känner ju bara igen en handfull av er :gnissla

Sofiii, WW, Bjurling, Kriss, Beshar, Wilcan, Paula (-nemesis- stavning?), Riddick, Johanna (vet inte SH-namn dock...).

De jag kände igen iaf.... resten har jag nog inte träffat ännu :D

Miss Bumblebee

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Suzuki sv650s-99 såld!
Jag lyckades även denna tisdagen oplanerat hamna i snabb grupp.:rolleyes: Det var jag som stod med varnings blinkers (blå Volvo) mellan Mörarp och Mörshög. Jag hade precis varit med och fångat en vilsen hund som sprang på vägen.:hej

Maxans

Trivs bäst på två hjul...
Gick med
3 Feb 2009
Hoj
vad tror du...
5 bilden garvar åt nått... (vitt skinnställ..)
:)

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Fasen vad mörkt det börjar bli tidigt på kvällarna numera.

Istället för att ära er med min närvaro, hängde jag på en polare till Löddeträffen i en Cadillac -58 med en kall norrlands guld i handen :fyllisar ...

Last edited:

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Fasen vad mörkt det börjar bli tidigt på kvällarna numera.

Istället för att ära er med min närvaro, hängde jag på en polare till Löddeträffen i en Cadillac -58 med en kall norrlands guld i handen :fyllisar ...

Det gick bra att köra hoj ner också (och mosen var mums....):)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept