TisdagsTur™ 19 Maj

NBR

̿ ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇&#
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Buell XB12 + 3 x Husa + lite annat skoj
Trodde bara de byggdes om nere vid knutpunkten. Har dålig koll på vad som händer i Hbg. Får väl skaffa bättre koll...

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vadå tillfälligt :va
Vi har haft omröstning och majoriteten valde YC :banana

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=200917
BS... det där gäller ju medan det är vägarbeten nere i stan.

"TisdagsTurerna™ 2009

--------------------------------------------------------------------------
Samlingspunkt för Tisdagsturerna under 2009 kommer att flyttas från strandvägen till Yamahacenter på grund av att gatukontoret kommer att stänga av delar av stan på grund av asfaltsarbeten under 6 månader med början den 30 mars."

Torrt här i förorten iallafall. På DMI var det bara ett litet skitmoln
Det är snart borta. :tummenupp

Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Det ösregnar här så räkna inte med mig guys! :( Slipper ni regnet och ni kommer iväg så have fun! :) :tummenupp

Tråkigt att det ska pissregna just idag! Var nästan på väg att ta på mig kropps kondomen, men nu får det bli en kopp kaffe istället. :D

aste

med HP2an går det ju att svänga oxå!
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
BMW R1200RT 2007 & HP2 2006
Stålande solsken här i byn, än så länge!

Men det får bli ett gympapass för min del idag. Sista tisdagsgympan för säsongen...

Have fun, om ni kommer iväg!

\\ aste

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
trodde ni hade slutat bögat er på landsbygden med skinnställ och såna mes grejer........ fan hårda killa kör i shorts på bakhjulet har ni inte förstått det än............jag e nog helt enkelt för coooool för er det enda ni gör e ju kåtar upp djuren när ni kör förbi sen mördarn ni nån kat eller fågel häng me mig stället i 200 fram och tillbax i stan i några timmar då e ni hårda grabbar

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Inte en droppe regn men en del byling.
Trevlig runda förutom mycket grus mellan Ljungbyhed-Perstorp:huvet

trodde ni hade slutat bögat er på landsbygden med skinnställ och såna mes grejer........ fan hårda killa kör i shorts på bakhjulet har ni inte förstått det än............jag e nog helt enkelt för coooool för er det enda ni gör e ju kåtar upp djuren när ni kör förbi sen mördarn ni nån kat eller fågel häng me mig stället i 200 fram och tillbax i stan i några timmar då e ni hårda grabbar

Du bara bäst ju:D

Last edited:

RC

-
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
-
Inga som stannade på gyllene måsen... jag körde inom och fick iaf gratis glass av småtjejerna:D

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Som jag sagt innan... Kan man inte köra skaffar man muskler så kan man ju iallafall dra ifrån på rakorna:krama

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
du missade en hyfsat bra runda för att du e rädd för vatten :p vi fick inte en droppe på oss :arsele :krama

Jo tack det kan jag tänka mig.. :huvet var riktigt sugen på att köra, men så började det spöregna här precis när jag skulle klä på mig o allt!
Inte så kul precis.. men men! Sånt är det.

Ser fram emot nästa tillfälle! :tummenupp :) (förhoppningsvis med nya sulor då)

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Som jag sagt innan... Kan man inte köra skaffar man muskler så kan man ju iallafall dra ifrån på rakorna:krama
Det fanns nån sån på rundan igår ja... och menar INTE dig RC! :krama
Förstår inte att man har så dålig självinsikt, man märker väl att man blir ifrånkörd och omkörd. :va

du missade en hyfsat bra runda för att du e rädd för vatten :p vi fick inte en droppe på oss :arsele :krama
Tack för rajsleitandet ww! Bra tempo och varierande vägval. Om vi nu bara kan få alla att ta ansvar för de två som ligger bakom så slipper vi spilla en massa extra tid efter varje korsning. :Bugar

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...