Som VBK säger, YC är bara tillfälligt, annars är det posörstället numbro uno som gäller. Där kan man även köpa en glass som man kan mumsa på.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=38255
BS... det där gäller ju medan det är vägarbeten nere i stan.Vadå tillfälligt
Vi har haft omröstning och majoriteten valde YC
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=200917
Det är snart borta.Torrt här i förorten iallafall. På DMI var det bara ett litet skitmoln
trodde ni hade slutat bögat er på landsbygden med skinnställ och såna mes grejer........ fan hårda killa kör i shorts på bakhjulet har ni inte förstått det än............jag e nog helt enkelt för coooool för er det enda ni gör e ju kåtar upp djuren när ni kör förbi sen mördarn ni nån kat eller fågel häng me mig stället i 200 fram och tillbax i stan i några timmar då e ni hårda grabbar
Inga som stannade på gyllene måsen... jag körde inom och fick iaf gratis glass av småtjejerna![]()
Som jag sagt innan... Kan man inte köra skaffar man muskler så kan man ju iallafall dra ifrån på rakorna![]()
Men köra rakt fram är ju inte så jätte kul.. ok, ibland kanske MEN det ska va kurvigt!![]()
![]()
du missade en hyfsat bra runda för att du e rädd för vattenvi fick inte en droppe på oss
![]()
![]()
Den där jävla ÄRRREEEETTAAAAN alltså...
Det fanns nån sån på rundan igår ja... och menar INTE dig RC!Som jag sagt innan... Kan man inte köra skaffar man muskler så kan man ju iallafall dra ifrån på rakorna![]()
Tack för rajsleitandet ww! Bra tempo och varierande vägval. Om vi nu bara kan få alla att ta ansvar för de två som ligger bakom så slipper vi spilla en massa extra tid efter varje korsning.du missade en hyfsat bra runda för att du e rädd för vattenvi fick inte en droppe på oss
![]()
![]()
Inte en droppe regn men en del byling.
Trevlig runda förutom mycket grus mellan Ljungbyhed-Perstorp
Du bara bäst ju![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |