Wilcan
Socialdemokrati är klassförräderi.
Fan du åkte ju i jeans förra gången på åsen! Fii faan!
Blev precis bokad att vara i Växjö imorgonBlir det fint imorgon kör jag gärna TT
Ska vi fixa en lista för intresserade? Tillkommer självklart folk som inte är så aktiva på forumet osv..
1.Wilcan - 100%
2.Kriss (eventuellt)
Såja. Halt. Bakåt
TT är TT att dra ihop några för att köra är nått annat.
Tisdagarna är heliga för mig och säkert många fler. Jag väntar på att någon rutinerad resledare kommer med info här.
Hahaha PRECIS vad jag trodde.. Jag bara skrev upp mig.. Ska ta ett snack med Wilcan!
Jag avvaktar lite då jag blivit bestulen på all min utrustning förutom en jacka.
Behöver även nytt bakdäck, det tog inte många dagar
RC har du bränt bakdäcket redan?? Inte var det Åsen's kurvor som tog allt?? hehe
Sorry VBK ;(
Skapade ju bara en intresselista.
Jag som bara ville försöka få uppleva min första TT....
Antar att min tid kommer då den är mogen..
Sorry VBK ;(
Skapade ju bara en intresselista.
Jag som bara ville försöka få uppleva min första TT....
Antar att min tid kommer då den är mogen..
Dröjer nog inte så länge de gamla i gemet är ju lite nojiga för att det enligt dom fortfarande är "vinter"
Sant, WW har ingen båge ännu, Krickan tycker det är för kallt (förstår honom t.ex. i Söndags), RC har inget bakdäck eller brallor.. Vafan! Måste ni ligga å knäskrapa i varje sväng elle!?
Och du WW, jävla manlighetskomplex du måste ha! Körde/kör både ÄRREEETTAAA och pimpad volvo!
I min generation är det coolaste man kan ha en ÄRREETTAA, skitsamma om den inte går att starta, så länge man har en R1.. Ungefär som en av teamledarna på lagret där jag jobbar extra, han har visst en R1 från -97.
Summa av kardemumma, ta nu och fixa en hoj och ge dig ut på vägarna! Senast jag kikade lovade HD och SMHI 15grader och stor sol imorgon!
Sant, WW har ingen båge ännu, Krickan tycker det är för kallt (förstår honom t.ex. i Söndags), RC har inget bakdäck eller brallor.. Vafan! Måste ni ligga å knäskrapa i varje sväng elle!?
Bara VBK som är ute å glider, fan t.om. när man kommit från åsen med Kriss så träffar man på honom, står han ovanför hälsobacken å chillar vid vägkanten. Riktig Don Quijote han...
Summa av kardemumma, ta nu och fixa en hoj och ge dig ut på vägarna! Senast jag kikade lovade HD och SMHI 15grader och stor sol imorgon!
Vafan... ska hela eliten samlas i Småland idag eller? Jag är på G till Växjö...Sen VBK har jag bara en förklaring för, han är från Dalarna
Nä nu ska jag till jobb, kör till Nybro nu !
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|