Missade det, men jag föredrar när de som startat trådar lägger upp tiderna också
Fast det var ju jag som starta tråden hehe
Missade det, men jag föredrar när de som startat trådar lägger upp tiderna också
P€RRA;5907371 skrev:Stoner har ju sagt själv att det inte skulle bli några WC i år. Sen kan jag inte se att Honda skulle tjäna något på att låta honom köra. Visst skulle det få en enorm uppmärksamhet i media men rent sportsligt kan han inte hjälpa MM eller DP med titeln.
Skruven som trillade ur bakre motorfästet.Vad var det som stack ut från Pedrosas hoj! Såg konstigt ut.
Skruven som trillade ur bakre motorfästet.
Torraste och mest meningslösa presskonferensen på hela året. Enda var väl Jack Miller som försökte vara lustig men mest framstod som en liten skit, precis som han ofta betett sig på banan i år tyvärr.Jag har inte hört något från presskonferensen men gjorde Lorenzo något nytt sarkastiskt uttalande om hur förare som orsakar närkontakt med andra borde belönas med extrapoäng eller var han uppriktig den här gången han sa det?
Torraste och mest meningslösa presskonferensen på hela året. Enda var väl Jack Miller som försökte vara lustig men mest framstod som en liten skit, precis som han ofta betett sig på banan i år tyvärr.
Det vore ju inte helt fel för spänningen om inte annat.En av rubrikerna efter fp2: "Lorenzo stays top, Marquez falls, Pedrosa parks" Skulle mumma för Jlo om det scenariot stod sig även till efter race
Resultat 2012, med DP omkull rätt tidigt i rejset då han försökte följa CS, om jag kommer ihåg det hela rätt?
Det som är surt för Yamaha är att Lorenzo inte räckt till mot Marquez i årLorenzo verkar hittat rytmen, kanske dags för en Yamaha seger igen trots allt. The Doctor hänger inte med och inget pekar på att han kommer kunna påverka utgången av titelkampen denna gång heller. Detta måste vara surt för Yamaha?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|