Titta begrunda, och kör försiktigt.. *Film*

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Klart den har vart uppe innan, men det är bra att se, speciellt inför en hojhelg..
Kör försiktigt alla nu!

Filmen

Najde

I smoke (two stroke)
Gick med
23 Aug 2004
Hoj
Yamaha RD350
Jäklar va den mc'n ängnade sig åt luftakrobatik!
Det är trist att folk inte lär sig att använda skyddsutrusting och att köra med bra marginaler.

*Humlan

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
Suzuki GSX FWS
Man blir trött, på att se dom dumma amerikanerna... :4skrika

Inte konstigt att premien blir så förbannat dyr, när noobs utan hjärna försöker sig på stunts... :fatta!

Mycket försäkringspengar som går till spillo, för att rusta deras hojjar...

Så får vi ta smällen när vi ska betala våran premie... :mad:

I L L A!!!

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Bra låt.

Han som blir jättearg är en skojjig prick, men hans kompis som petar på bromshandtaget, det lossnar, och han lägger tillbaka det lite fint, han rocker mest.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Pejo skrev:
Bra låt.

Han som blir jättearg är en skojjig prick, men hans kompis som petar på bromshandtaget, det lossnar, och han lägger tillbaka det lite fint, han rocker mest.

ni som kan stoppies.. vad hände med den där sista killen, det såg ut som om ena gaffelbenet gick av eller något annat konstigt??
smart tjej i turkos tröja, "Jag sätter mig här på asfalten framför motorcyklarna som ska köra fort och bromsa precis på balanspunkten innan dom slår över, det kan inte vara så farligt.." :fatta!

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
crashtestdummy skrev:
ni som kan stoppies.. vad hände med den där sista killen, det såg ut som om ena gaffelbenet gick av eller något annat konstigt??
smart tjej i turkos tröja, "Jag sätter mig här på asfalten framför motorcyklarna som ska köra fort och bromsa precis på balanspunkten innan dom slår över, det kan inte vara så farligt.." :fatta!

Han började vobbla. det händer ibland men då ska man släppa på bromsen, inte försöka åka vidare alltså...

Bork

MooOO
Gick med
7 May 2004
Hoj
R1
crashtestdummy skrev:

wobbel, han glor rätt ner i marken :tummenupp

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
crashtestdummy skrev:
"Jag sätter mig här på asfalten framför motorcyklarna som ska köra fort och bromsa precis på balanspunkten innan dom slår över, det kan inte vara så farligt.." :fatta!

Det goaste är att hon/dom verkar bli arga på killen som misslyckas med stoppien. Där kan vi prata om [kvinnlig] logik !

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
En stor och en liten
Ja, vad skall man säga.............., är man dum så får man lida. :kocko
Jag är också rätt less på alla dessa a-holes som klantar sig hela tiden och gör att premien på sporthojar bara blir dyrare och dyrare.

Nu var ju detta visserligen i USA, men det sker ju här också.

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Pejo skrev:
Det goaste är att hon/dom verkar bli arga på killen som misslyckas med stoppien. Där kan vi prata om [kvinnlig] logik !

Det är inte kvinnlig logik, det är bara så att vissa stackare stod väldigt långt bak i kön när intelligens delades ut... sätter man sig där, så kan man lika gärna lägga sig ner och måla en måltavla på sin tjocka skalle. :kocko

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Jag blir trött på alla som tjatar om att dom blir trötta på alla som åker utan skydd när dom stuntar. Dom får helt enkelt skylla sig själv enligt mig. Sen tror jag premierna skulle vara lika höga här i sverige även om folk körde med skydd. Visst personskador kostar pengar men tror i alla fall inte det är den stora boven för dom höga försäkringarna.

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Men är det inte så att det här med ordentlig skydds utrusting i USA genomsyrar hela hojj marknaden? Jag tycker när jag har kollat upp lite hojj affärer i Miami och orlando så finns det inte speciellt mycket skinn ställ mm som erbjuds..eller har jag bara missat det :gnissla

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Pejo skrev:
Tur att han hade kraschpuckar på sin R1:a :D.

Han hade bergis köpt den på avbetalning och körde utan heltäckande försäkring, "jag köper kraschpuckar så är det lugnt".

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
hmmm.... är det bara jag som tycker det är väldigt många R1/R6 representerade i de här filmerna med idiotkörningar/vurpor?!? Det måste vara något hos de hojarna som gör att man gör idiotiska saker... för det kan inte vara som så att de som köper de är inkompetenta wannabes?!? eller... :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln