Briljanto
Yamaha - Touching Your Heart
Bild nr 3. high pipes e grymt!
jävligt bra Photoshop jobb!
jävligt bra Photoshop jobb!
Vinkla upp den lite bara å kapa dämparen 1-2 dm!!!Fan grabben har ju en lika hoj!!Jag måste ut i garaget å kolla,den kan ju bli skitsnyggt!!LeXi skrev:2191407Det har du rätt i, men de har ju dubbla dämpare, vilket är snyggt vinklat in bakåt. Jag har ju bara en...
jag hade så på min förra moppe, för visso en grönis, men snyggt är det,SPECIELT när det INTE följer linjerna på hojen..LeXi skrev:2191407Det har du rätt i, men de har ju dubbla dämpare, vilket är snyggt vinklat in bakåt. Jag har ju bara en...
E22 skrev:2191423jag hade så på min förra moppe, för visso en grönis, men snyggt är det,SPECIELT när det INTE följer linjerna på hojen..
för att det ska synas mer "så följ inte strömmen".
men visst smaken är som baken..
(det var inte så mycket vinklat, men det räckte..MEN desto mer desto snyggare)
Du är ju tydlige bra på att fotochoppa, så det är bara att choppa på ju...så ser du om det kan vara något att ha på din cbr..LeXi skrev:2191466Den var sketa snygg ju. Iofs så tycker jag också att avvika några grader från original linjerna ger ballare utseende.
Bodoe skrev:2191481Bakdämparen sticker ut för långt bak, annars är vinkeln och längden på den rätt.
Mitt förslag
Bodoe skrev:2191481Bakdämparen sticker ut för långt bak, annars är vinkeln och längden på den rätt.
Mitt förslag
Grymt! Speciellt extraattiraljerna...Bodoe skrev:2191481Bakdämparen sticker ut för långt bak, annars är vinkeln och längden på den rätt.
Mitt förslag
Det kan du visst... =P Tona dem svarta också!LeXi skrev:2191494Det var snyggt ´med Pegeut-blinkers, men tyvär kan inte jag ta bort min inbyggda
Lobo Gixxer skrev:2192501Vinkla! Det gjorde jag på min gammelgixxer och det blev über!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|