oskjan
Stronger than ever!
cRoC skrev:Det ska klämma åt ja, men det ska inte göra ont.. Den ska defintivt inte kännas rymlig!
Och den ska inte gå att vicka särskillt mycket i sidled heller
cRoC skrev:Det ska klämma åt ja, men det ska inte göra ont.. Den ska defintivt inte kännas rymlig!
Det finns folk till allt ^^cRoC skrev:Haha! Menar du i lkpg? Nah några av dom jag va med mer eller mindre rev en vedbod.. Istället för veden eldade dom boden :kocko
jo men det dumma var att jag FICK hjälp.. aja, det löste sig, jag ringde dit idag (det var öppte, trodde det var stängt idag) och dom sa att det är deras fel och inte mitt att jag har fått en förstor hjälm, dom hade inte inne någon N så dom skulle beställa hem en o ha hemma det till slutet på veckan. För besväret så var det okey att jag fick använda den hjälmen som jag har nu, får se nästa vecka om N passar bättre än L...sgtpepper skrev:Nej, självklart, prova skadar ju inte. Sorry om jag lät lite sur, jag reagerade bara på att du skrev att det skulle göra ont vilket inte riktigt stämmer .
Be att få hjälp i butiken när du provar ut en hjälm, dom skall kunna hjälpa dig att hitta en hjälm som sitter perfekt.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |