Titta vad jag köpt.

f.lofgren

medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
Hayabusa -01
Vad finns bakom kolfiber tapen på ramen då?Har du kollat upp det?Man sätter väl på hela ifall man vill ha det inte bara på en del eller har jag fel på min smak?Annars var det ett kanonpris.Jag köpte min -98 för 45K men då var det öhlinare på den.
Antar att du är grymt sugen på en provtur :tummenupp

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Hojlös än så länge...
uggla skrev:
Var iväg och handlade en zx9r -99a ikväll!

35 000:- kostade den. Ska byta packboxar i gaffeln, läcker där.

Liten bucka i tanken och så, men det kan man leva med! =)

Viper slip-on också!
Avataren stämmer dåligt då va? grattis, nice hoj, jävligt bra pris

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Nja vafan, det är väl ett normalt pris om man vill bli av med grejerna snabbt. De flesta har ju inte bråttom och sätter ut sina ras för femtontusen mer än dom är värda. Sålda blir dom ju ändå efter en tid, sista idioten är inte född än liksom.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
MackeNo1 skrev:
Snuskigt bra pris ju, vad är haken?

Gratulerar till en schysst hoj :tummenupp

packningar i gaffeln!

när jag bytte de på min hornet så tog verkstan 1400 för jobbet när jag kom med lösa gaffelben!

Kan tänka mig att det kostar närmare 4k om man lämnar in hela hojen fixar man jobbet själv eller gör som jag så blir det inte så farligt dyrt dock!

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
uggla skrev:
Var iväg och handlade en zx9r -99a ikväll!

35 000:- kostade den. Ska byta packboxar i gaffeln, läcker där.

Liten bucka i tanken och så, men det kan man leva med! =)

Viper slip-on också!
Grattis, juste båge till väldigt bra pris :tummenupp

Några frågor dock, Vad är det på ramen :va är den skadad? Och har du kollat växellådan samt kopplingen så den går ok. Bara en tanke ifall packboxarna gått åt pipan med för mycket studsande på framhjulet. Brukar vara mest slitet mellan 1an och 2an isf va?

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Ingen öhlinsdämpninare på den.

Försäkring blir inge kul, blir max halvförsäkring påställd 3 månader ungefär!

Den är inreggad 2003, han har byggt ihop en vurpad hoj. Så på höger sidan sitter det 98ans sido kåpa och 99ans på högra, lite bucka i tanken och ramen.

Men kan säga ett att ha tvätta rubbat den och vaxat den idag i drygt 4 timmar så ser den tammefan ut som ny! :D

Diggar kåpglaset lite jag, blir lite mer former på den :tungan

Måste säga att det var riktigt skönt ljud i pipan också!

Ska byta lammeler på den äre tänkt också, men dom verkar funka endå, rullade den lite på klubben idag på ettan.

Packboxarna fixar jag själv, ska be en kompis hjälpa mig som haft en 98a i 4-5 år, så kan han få en liten slant för det också.

Ska kolla upp ventilspelet också samtidigt som vi ska strypa den! Ska ju ner till 25kw så den får köras av en 18 åring som mig..

Måste fixa lite mer bilder på den så ni får se hur den ser ut!

Fredrik GSX

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
1997 Suzuki TL1000S(såld)1983 Moto Martin GSXR1100W(såld)1979 Suzuki GS1000E(såld) 2005 Suzuki Bandit 1200 (kvar)
hornet oskar skrev:
packningar i gaffeln!

när jag bytte de på min hornet så tog verkstan 1400 för jobbet när jag kom med lösa gaffelben!

Kan tänka mig att det kostar närmare 4k om man lämnar in hela hojen fixar man jobbet själv eller gör som jag så blir det inte så farligt dyrt dock!

Betalade 1500 för båda, benen.
Lämnade in hela hojen, en tl1000s, iof 4 år sedan..

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
hornet oskar skrev:
packningar i gaffeln!

Varför inte göra det själv och spara 1000kr?

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
uggla skrev:
Ingen öhlinsdämpninare på den.

Försäkring blir inge kul, blir max halvförsäkring påställd 3 månader ungefär!

Den är inreggad 2003, han har byggt ihop en vurpad hoj. Så på höger sidan sitter det 98ans sido kåpa och 99ans på högra, lite bucka i tanken och ramen.

Men kan säga ett att ha tvätta rubbat den och vaxat den idag i drygt 4 timmar så ser den tammefan ut som ny! :D

Diggar kåpglaset lite jag, blir lite mer former på den :tungan

Måste säga att det var riktigt skönt ljud i pipan också!

Ska byta lammeler på den äre tänkt också, men dom verkar funka endå, rullade den lite på klubben idag på ettan.

Packboxarna fixar jag själv, ska be en kompis hjälpa mig som haft en 98a i 4-5 år, så kan han få en liten slant för det också.

Ska kolla upp ventilspelet också samtidigt som vi ska strypa den! Ska ju ner till 25kw så den får köras av en 18 åring som mig..

Måste fixa lite mer bilder på den så ni får se hur den ser ut!

ska du VERKLIGEN köra den strypt? ljug inte nu :tungan

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
AeroSol skrev:
Hmm... :va
Inget hojåka i sommar, eller? :confused: :(

Joo absolut, har 3 kompisar som jag får övningsköra med, en bor bara 300 meter ifrån mig så jag kör med han =) Umgås med han ofta så..

Hade lite klater med diverse saker på 125an, åsså vill jag inte köpa någon ny sån, så det här får funka i sommar.

AeroSol

V-twin for victory!
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Honda Transalp ´03
uggla skrev:
Joo absolut, har 3 kompisar som jag får övningsköra med, en bor bara 300 meter ifrån mig så jag kör med han =) Umgås med han ofta så..
Aha. Då får jag gratulera till en fin hoj och samtidigt önska lycka till med kortet! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln