Tivoli 18 februari 2006...

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
*DanTheMan* skrev:
Engelen :va Skabbigaste brudarna i stan..Nej Tack :arsele
Då e Garbo i Sumpan bättre..man beställer ett gäng bord med sprit på övervåningen.
Så jäkla bökit att ta sig hem när man bor på södra sidan :)
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Jag ska jobba vidare lite med det stammis topphemliga öl/mc film/biljardförslaget.

Det finns inga andra förslag just nu :fyllisar

DTM på bultenfilmen och en stor stark :Bugar
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
*DanTheMan* skrev:
Hehe!!
För er som aldrig får några brudar så kan jag nästan garantera att Garbo ger utdelning varje gång :tummenupp

Jag har inte varit utanför tullarna sedan förra sh puben. Verkar jobbigt att boka hotellrum och tågbiljett bara för en sh-pub på landet. :hihi

Förslaget är Norrmalms Biljard, de sponsrar billig biljard, har relativt stor pub, fixar musik, vi får köra deras storbild med obegränsat antal mc-filmer och de ser mellan fingrarna när det gäller juniorerna. Stänger ett i vanliga fall men har öppet till tre om vi är på.
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Bonnie skrev:
Förslaget är Norrmalms Biljard, de sponsrar billig biljard, har relativt stor pub, fixar musik, vi får köra deras storbild med obegränsat antal mc-filmer och de ser mellan fingrarna när det gäller juniorerna. Stänger ett i vanliga fall men har öppet till tre om vi är på.

låter kanon :Bugar
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
*DanTheMan* skrev:
Hehe!!
För er som aldrig får några brudar så kan jag nästan garantera att Garbo ger utdelning varje gång :tummenupp

Som en fiskdamm för vuxna mao? Man vet att man alltid får något på kroken, men vad det är vet man inte förrän man har öppnat påsen! :)
 

njelger

Guest
Bonnie skrev:
Jag har inte varit utanför tullarna sedan förra sh puben. Verkar jobbigt att boka hotellrum och tågbiljett bara för en sh-pub på landet. :hihi

Förslaget är Norrmalms Biljard, de sponsrar billig biljard, har relativt stor pub, fixar musik, vi får köra deras storbild med obegränsat antal mc-filmer och de ser mellan fingrarna när det gäller juniorerna. Stänger ett i vanliga fall men har öppet till tre om vi är på.

Hotellrum efter Garbo? Vad ska du med det till? Hon bor säkert i närheten...
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
*DanTheMan* skrev:
Exaktemundo.Lika spännande varje gång man vaknar på morgonen :tummenupp

Hmmm, är spännande rätt ord?
Skrämmande är nog ett mer passande uttryck, om man har fått napp på Garbo! Hela stället känns som en levande bakterieodling för nya spännande veneriska sjukdomar som inte har hunnit få ett medicinskt namn än. :D
Men man bugar och bockar ödmjukast för guidningen senast av 2 vilsna prao-elever i Garbos fauna och flora! :hihi
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ett inlägg, bara med tanke på att det är Tivoli tråden handlar om från början (bortsett från sh pubkväll då).

I morgon ska vi ett gäng hojåkare av olika möjliga slag...mycke tjejer blir det nog :tummenupp .....träffas på Tivoli, efter att vi gått vår öl-bingo runda.

Tjosan va vi kommer att va snygga när vi gör entré :tuttar

*bingon börjar vid 15 tror jag, många timmar på oss för att *:öl
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top