Tjäna snabba pengar lagligt??

Bengan

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Katana -82
McB skrev:
När ämnet ekonomi ändå är uppe så kan jag passa på att fråga: vet ni något bra program för att hålla reda på både privat- och företagsekonomi? Inkomster/utgifter och liknande. Tips är välkomna.
Excel fungerar, men är inte perfekt

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
Ett sanningens ord"Det är inte dom stora inkomsterna man blir rik på,utan dom små utgifterna" tål att tänkas på eller?

Pettersson

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
KTM 625 SXC -05
Det är inte den som har lite som är fattig utan den som aldrig kan få nog. Är ju en annan sån där äckliug klyscha som man absolut inte vill höra när man är pank.

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
sälj din själ till satan, det har jag gjort!! :hoppa

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
,,,,ett seriöst förslag är ju att gå till sjukhuset o erbjuda dig själv som försökskanin!
Vet folk som gjort det, min bror t.ex, och hans kompis! Betlar ganska bra för
en del prylar! Kompisen fick prova medecin,, ligga i säng i 5dagar, sedan fick han
11k för det! Hälften får ju sockerpiller, andra får dem riktiga pillerna! Han fick dem
snälla sockerpillerna,,,, hört skräcksenaruim om dem oxå ;O)
Men gå o se vad som finns o välja,, finns ofta en del o välja på! Lycka till! :tomten

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Ring posten, det finns julkort att sortera och reklam att packa.

dumbo

Mjutt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På gång
Med tanke på hur många som annonserar ut försäljning av använda trosor, strumpor, dildos och allt möjligt på diverse kontaktsajter på nätet borde det finnas en rätt hygglig marknad för sånt...
Borde vara tämligen lättförtjänta pengar tycker jag. Men vad vet jag?

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
dumbo skrev:
Med tanke på hur många som annonserar ut försäljning av använda trosor, strumpor, dildos och allt möjligt på diverse kontaktsajter på nätet borde det finnas en rätt hygglig marknad för sånt...
Borde vara tämligen lättförtjänta pengar tycker jag. Men vad vet jag?

Då slipper du tvätta kläderna... :3freak

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08

MikkE

Guest
det bästa sättet e ju att hålla i pengarna. Lev med tillgångar som du har råd med. Själv har jag ett beroende av att köpa dvd filmer, men jag håller mig samtidigt på en nivå som jag själv känner att jag har råd med. Och det funkar. Annars e det bara att lägga upp en ekonomisk "plan" på det du ska köpa och sen utgå från den.

Therudeboy

Guest
Det är svårt att hålla i pengar, jag har 6k kvar till februari, och det ska räcka till räkningar osv. Men som tur väl är har man en förstånde pappa.

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Någon styrelseplats hos Skandia kanske är ledig?
Om du tar en plats för 100 mille måste vara rena fyndet
jämfört med dom som satt där innan!!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
stony skrev:
Fixa en sparbössa och börja sammla in pengar till någon hjälp av någont slag
(du är ju faktiskt i kris om man inte har råd med grejer)
sen är det bara att ställa sig på stan å skaka.. 500 spänn per dag är nog inte helt omöjligt :tummenupp
Haha, det känner jag en kille som gjorde. När han behövde fixa nåt på bågen tog han KFML(r)-bössan han hade och bytte etikett till något, för normala människor, mer lovvärt. Han fick in skitmycket stålar på det.

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Vägkungen
Bingo skrev:
Haha, det känner jag en kille som gjorde. När han behövde fixa nåt på bågen tog han KFML(r)-bössan han hade och bytte etikett till något, för normala människor, mer lovvärt. Han fick in skitmycket stålar på det.

Hahaha. En sann kapitalist med andra ord.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept