Tjäna snabba pengar lagligt??

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
TbA skrev:
Hahaha. En sann kapitalist med andra ord.
Njae, en sann "kapitalist" kan skilja på rätt och orätt, ditt och mitt osv. En genomsnittlig kommunist tycker att andra skall betala för honom. Om det sedan går via skattesedeln och staten eller bedrägeri kan då kvitta :D

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Bingo skrev:
Haha, det känner jag en kille som gjorde. När han behövde fixa nåt på bågen tog han KFML(r)-bössan han hade och bytte etikett till något, för normala människor, mer lovvärt. Han fick in skitmycket stålar på det.

Det är möjligtvis inte så att snubben heter Ive...!? :7peta ;)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
oscar skrev:
Det är möjligtvis inte så att snubben heter Ive...!? :7peta ;)
Nä, min bössa har annan text (än KFML(r)) till vardags :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mavve skrev:
Står det BINGO på din bössa?
Nä, det står lite olika saker, allt beroende på det dagsaktuella läget. Ena dagen kan det handla om barnen i Tjetjenien, de förädrarlösa barnen i Litauen eller nåt sånt. Enda som alltid står är "Barn". Jag kan förresten tipsa om att folk är extra givmilda nu i juletider. :D

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ninja special med extra mos
Bingo skrev:
Nä, det står lite olika saker, allt beroende på det dagsaktuella läget. Ena dagen kan det handla om barnen i Tjetjenien, de förädrarlösa barnen i Litauen eller nåt sånt. Enda som alltid står är "Barn". Jag kan förresten tipsa om att folk är extra givmilda nu i juletider. :D

E det du som brukar stå o skramla på gågatan i Skurup ?? :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Napsyl skrev:
E det du som brukar stå o skramla på gågatan i Skurup ?? :D
Var finns :rodnar-smileyn när man behöver den som bäst :D

Hmmm, där kom den ju.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ett seriöst tips är annars att dricka mycket folköl. Blir det ekonomisk kris så kan man ju alltid panta av lite tomburkar så det räcker till ett par nya 6-pack :)

dumbo

Mjutt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På gång
berggren_martin skrev:
Ett seriöst tips är annars att dricka mycket folköl. Blir det ekonomisk kris så kan man ju alltid panta av lite tomburkar så det räcker till ett par nya 6-pack :)

Den varianten kör jag, fast med CC isf folköl. Fast det händer faktiskt att jag köper lite bröd eller liknande isf CC för pantpengarna sådär i slutet av månaden. :)

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
ambulans skrev:
Borde finnas rätt många chefsjobb på bolaget att söka nu :D

Jepps, så sant så! Fast dom tar inte in esteter kanske.. Vetne, inte är vi välkomna på så många ställen där ekonomi och kapital är inblandat, hewhew :gnissla Flum å sånt går ju inte ihop med ekonomi, vet väl alla storbolag...

Men oj, vad många tips jag fått! En del användbara med :) Glad blir hon, tackar, bockar, niger å bugar! Börjar beta av alla tipsen så fort jag kan.

:tomten på er i vintermörkret!
Tjipp!

Kneedrag

Guest
Ring runt på hotell och kolla om de behöver diskare, städare. Städar du
40 rum på en dag kan du få en grym bonus som är 7000 kr

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras