Tjära minnen från Ghettoborg

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Du glömde när jag hämtade upp dig på 158 i närheten av Billdal när din "kära" 125a hade gett upp hoppet om att leva genom att ta sönder varenda växel du hade, kl sisådär 00.00 och jag hämtade upp dig och körde dig hem.

haha, ja det glömde jag ju! vilka minnen :)

Var det jag eller Bosse som var trevlig?
:mad:

Det va bosse jag syftade på, men du är rätt trevlig du med ;) :) :krama

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Kan bara hålla med några som skrivit tidigare: Paddling i Säveån och Hemsedalsresan är ju nått som man minns, eller slutet på paddlingen var nog inte minnet så bra längre. Nån hade hällt alkohol i min öl:mad:

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Kan bara hålla med några som skrivit tidigare: Paddling i Säveån och Hemsedalsresan är ju nått som man minns, eller slutet på paddlingen var nog inte minnet så bra längre. Nån hade hällt alkohol i min öl:mad:

Monsunregn:) man trodde inte man kunde bli blötare:D men det gick:tummenupp

wcxfester, hemmafester, stadsfester, hojridefester.... samt viss förträngning och alzheimers. :näsblod

Lelle:)

Långa Farbron är fortfarande en pajas... :tungan

Många fina minnen finns det och förhoppningsvis kommer vi få lägga många fler till listan.

Hemsedalsresan i februari 2005 är en sån där skön höjdare. Jag, Jojoman, Blomman, Jonqas, Hultan, Mark, Hållundan, Angel1000, Farfar och ett par "utomstående" kompisar till Mark drog iväg på en långhelg för skidåkning. Alla kände någon men ingen kände alla sådär riktigt bra.

Sällan man har skrattat så mycket på fyra dagar och det sällskap vi var räckte alldeles utmärkt. Vi blev kvar i stugorna där mitt ute i skogen och festade som om morgondagen inte fanns.

Den resan blev litegranna av ett avstamp för hela den säsongens fester med Mark och Hållundan som "ollningskungar" tror knappt det var någon eller något som kom undan där...

Hemsedal :yoparty Bästa resan :) det var då resan börja för mej, och den är inte slut än:) sen all hojåkning bästa åren i mitt liv hittills:)

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Så här dagen innan "eventet" så tänker man tillbaka på hur allt började.

Första gången jag träffade Skrutt var på en nyårsfest vid Kenneths Mc,sen gick det flera år innan vi blev vi.

Jag skyller på Henq ,ett handfat(ikea) och biltvätten på Preem i högsbo.

Alla fester som varit,brutna ben,ooullie tränigar,gemenskapen och värmen ibland oss,aldrig har man träffat ett sådant udda gäng med så många olika bakgrunder som har haft samma inställning.

Men just nu har lunget innfunnit sig på Visthusgatan,lungnet innan stormen av alla goda vänner och skratt som kommer i morgon.

:sentimental

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Jag skyller på Henq ,ett handfat(ikea) och biltvätten på Preem i högsbo

:fakta
Ni är inte de första!

Tyvärr :gråta kan jag inte vara med imorgon men vi göteborgare är iaf i full gång med att skapa nya minnen här på Gotland!

Bifogat

• P1020688.jpg
    P1020688.jpg
    82.7 KB · Visningar: 81

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Kom på ett annat litet minne.
Det var när vi var ett gäng som åkte upp till Kinnekulle för att köra bana. Vi var väl 8 pers som sov i en stuga för 4. Alla var småfulla och fjortisfnissiga, alla utom Ironman som var nykter och laddade järnet för att köra bana dagen efter. Det var synd om honom.:pannkyss

flinga

Det Är Inte Snön Som Faller
Gick med
26 May 2005
Hoj
Monster 696
Det var när vi var ett gäng som åkte upp till Kinnekulle för att köra bana. Vi var väl 8 pers som sov i en stuga för 4. Alla var småfulla och fjortisfnissiga, alla utom Ironman som var nykter och laddade järnet för att köra bana dagen efter. Det var synd om honom.:pannkyss

Jag vet en till som det var synd om...:gnissla

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Och Snigel varvade ut sin ninja vid midnatt eller så. Till saken hör att han under dagen hade vurpat bort sin ljuddämpare :) Fan va sura barnfamiljerna blev.
Och sen hade någon mage att klaga på snarkningar i stugan??? :va

Mi-Ni

Ny medlem
Gick med
8 May 2005
Hoj
CBR 600F
Jag vet en till som det var synd om...:gnissla

Jo,det var aningen trångt och fnissigt i stugan, men erkänn - nu när du tänker tillbaka på det så hade du inte velat missa det :D

Snigel fick ett Bamseplåster av mig att laga sin hoj med.

Bifogat

• plåster.jpg
    plåster.jpg
    5.4 KB · Visningar: 206

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Så här dagen innan "eventet" så tänker man tillbaka på hur allt började. Men just nu har lunget innfunnit sig på Visthusgatan,lungnet innan stormen av alla goda vänner och skratt som kommer i morgon.

:sentimental

Måste ladda kameran! :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll