Topchop
Medlem
- Gick med
- 22 Jun 2007
- Hoj
- RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
Halloj, jag är en loser som kört hoj sen 16 och är nu 40. har alltid haft en massa skit och så är det nu åxå. Äger en Kawa 1000-79 som jag köpt ut från mitt förförra ex. Det är ett fyllebygge i streetfighterstuk. Har sen köpt ut en RD 350 från det senaste X:et (hoppas få tillbaks henne men det är nog kört). Köpte sen dagen innan Midsommarafton -07 (som för övrigt ska tillbringas hemma full och gråtandes) en Gixxer 750 -92 med en Bandit 1200 motor som jag vill strettfajta.
Jag bor strax utanför Kristianstad i Skåne och har nästan inte en enda vän, men sen är jag ju kass, ful och dryg så det är ju som det är. Har även en massa gamla BMW bilar som jag pysslade med när jag hade ett garage, alltså före skillsmässa.
Yes så är det, har redan kommit ganska långt på deppfyllan så här finns kanske lite stavfel/syftningsfel eller helt enkelt fel. Önskar iallafall alla andra en bra hojsommar med lods of (om du är flicka fanns ingen passande gube) and slangande...
Jag bor strax utanför Kristianstad i Skåne och har nästan inte en enda vän, men sen är jag ju kass, ful och dryg så det är ju som det är. Har även en massa gamla BMW bilar som jag pysslade med när jag hade ett garage, alltså före skillsmässa.
Yes så är det, har redan kommit ganska långt på deppfyllan så här finns kanske lite stavfel/syftningsfel eller helt enkelt fel. Önskar iallafall alla andra en bra hojsommar med lods of (om du är flicka fanns ingen passande gube) and slangande...