Tjatig fråga ang bestyckning.

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
kalle_a skrev:
jadå, jag ska göra mitt bästa allafall. Hm, jag har ringt hondas generalagent, men vet ej om det är de som har börjat sprida sig. Men den HAR strypningar allafall, insug + cdi om jag inte minns helt galet.

då börjar det bli dags att operera med andra ord! ;)

kalle_a

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
R1 - 05
Gradda skrev:
då börjar det bli dags att operera med andra ord! ;)

mmm synd, det där med garantin. Att dom är så kinkiga på den. annars va det ju bara att trimma på. Medans man nu måste dra undanflykter os v.
aja //k

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
kalle_a skrev:
mmm synd, det där med garantin. Att dom är så kinkiga på den. annars va det ju bara att trimma på. Medans man nu måste dra undanflykter os v.
aja //k

mm... jag känner ju folk som jobbar på verkstan å så iaf så jag kan säkert mygla lite på det sättet... ;) Imorrn flyger alla pluggar kan jag lova iaf!! :yoparty förutom den i cdi-boxen då... :rolleyes:

Sjoberg1

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Honda Cbr 125R
Min hemma gjorda ljuddämpare eller ja fästet är hemma gjort. beställde en laserutskärd motfläns i rostfritt sen kapa jag till dämparen och svetsa fast det i flänsen.

Bifogat

• PICT00272.JPG
    PICT00272.JPG
    106 KB · Visningar: 72

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Sjoberg skrev:
Min hemma gjorda ljuddämpare eller ja fästet är hemma gjort. beställde en laserutskärd motfläns i rostfritt sen kapa jag till dämparen och svetsa fast det i flänsen.

fan va nice! :tummenupp hur mycket kostade det att göra den? hur vart hojjen? bättre topphastighet? bättre drag? nice vart det iaf! :Bugar

Last edited:

Sjoberg1

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Honda Cbr 125R
Gradda skrev:
fan va nice! :tummenupp hur mycket kostade det att göra den? hur vart hojjen? bättre topphastighet? bättre drag? nice vart det iaf! :Bugar

ljuddämparen hade farsan hemma å den köpte han för ett bra tag sen så det vet jag inte.. flänsen kanske 150 spänn.. så helt okey pris tycker jag :) .. Hojen går inte så jätte bra just nu ska köpa hem munstycken och testa mig fram.. men ljudet är det stor skillnad på..

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Sjoberg skrev:
ljuddämparen hade farsan hemma å den köpte han för ett bra tag sen så det vet jag inte.. flänsen kanske 150 spänn.. så helt okey pris tycker jag :) .. Hojen går inte så jätte bra just nu ska köpa hem munstycken och testa mig fram.. men ljudet är det stor skillnad på..

ok.. kan du fixa en filmsnutt kanske? :)

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Ja gör de! :) Eller kör upp den till datorn osså tar du ljudinspelaren. :gnissla
Nämen fixa flim det där ljudet vill man höra :yoparty

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...