Tjeena!

Norrlandsguld

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Suzuki RF900R
Jag är 26 år och kille från norrbotten med bor i gbg nu.Just i färd med att köpa sport hoj.Har inget körkort men tänkt fixa det till sommaren.Det blir en suzuki rf 900 r -94. Är det en bra hoj att börja med?? Går väl att köra lite längre med den.Kört cross samt snöskoter innan.Sen skaffa beggade mc kläder.Skinn eller allväders?? Mvh/ Norrland kära Norrland.....

Hell_Man

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
BMW r1200r LC
Tja!!
Jag kollar också efter en rf 900. Vad skulle du få betala för den du har hittat?? Och hur långt hade den gått?? Håller också på att köpa beg. MC kläder. Har hittat mycket bra på blocket.se

Norrlandsguld

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Suzuki RF900R
Hell_Man skrev:
Tja!!
Der är en -94 som rullat 3100 mil. Ska ge 42000:- Ser väldigt bra ut. Hade en -95 på gång för 40000:- som rullat 2600mil men han hann sälja den innan jag varit å tittat. Tror det finns en i jönköping för 34 900:- men vet ej skick. En -95 i lund för 47000:- ev. diskuterbart. Verkar stå ganska högt i pris eller betalar jag för mycket?

Hell_Man

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
BMW r1200r LC
Norrlandsguld skrev:
Hell_Man skrev:
Tja!!
Der är en -94 som rullat 3100 mil. Ska ge 42000:- Ser väldigt bra ut. Hade en -95 på gång för 40000:- som rullat 2600mil men han hann sälja den innan jag varit å tittat. Tror det finns en i jönköping för 34 900:- men vet ej skick. En -95 i lund för 47000:- ev. diskuterbart. Verkar stå ganska högt i pris eller betalar jag för mycket?
Nej jag tror inte du betalar för mycket. Dom verkar ju som sagt stå rätt högt i pris. Men jag har hört att det är en bra hoj, och snabb :D

Nyheter
BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...

Sveriges vägar blir bättre