Tjejåkartråden onsdagar

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Inte för att jag har med saken att göra. Men jag håller med Chrusty. Allt ska inte vara så jävla jämlikt! Låt oss leka på lika villkor när båda sidor vill. Har absolut inget emot mixade körningar men ibland så kan det vara bra för gruppdynamik och självkänsla att vara delade.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En gång är ingen gång men jag håller med skaran om att det är en tjejåkning. Vi tjejer har ju valet att åka med i den blandade gruppen om vi vill.
Nu kommer jag tyvärr inte följa med ikväll så jag ska väl inte lägga mig i, men jag vill köra med i tjejkörningen resten av sommaren just för att lära känna nya motorcykelbrudar och slippa karlar som måste styla och testa sina gränser. ;D

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Ska låna en er 6:a tills i morgon och tänkte att det kunde vara ett utmärkt tillfälle att testa den med er tjejer? När var, hur kör ni idag?
Får man följa med?

okok insåg just att jag är usel på att läsa.. jag hittar er antingen vid donken svea eller lapplandsväsby:tummenupp

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Plats: Skogis
Tid:
18:00 start up: 18:15 (Skogis)
ca 18:30 (Sveavägen)
19:00 Avfärd 19:15 (Väsby)
Övrig information: Norrut

1. Marie900cbr (skogis)
2. _Sanna_ (skogis)
3. MaudF (skogis)
4. Soffi (Väsby)
5. Vixan (Väsby)
6. Ninjette_09 (Skogis)
7. Tonks (Väsby)
8. UllisSolna (Väsby)
9. PippiT (Fulltankad vid Skogis)
10. Syss (Sveavägen)
11. mumselin

Vi tappade visst bort listan, gör gärna ändringar i den så vi vet vilka vi ska vänta in resp inte. Ses ikväll brudar!

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Ska låna en er 6:a tills i morgon och tänkte att det kunde vara ett utmärkt tillfälle att testa den med er tjejer? När var, hur kör ni idag?
Får man följa med?

okok insåg just att jag är usel på att läsa.. jag hittar er antingen vid donken svea eller lapplandsväsby:tummenupp

Skulle tro att du hittar bäst här i norrland, stämmer inte det? Leder du gruppen då :) ?

Jag får se i eftermiddag om jag hänger på eller inte..!

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig tur, själv ligger jag hemma i soffan med feber, yrsel och öroninflammation :(

Tonks

Jamtlandstaus
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
VFR 750F -86
Ja, med risk för sura miner så hojtar nog jag till. Jag personligen har inget problem att åka med killar och kan väl tycka att det är okej om man kanske dubbelbokat sig någongång eller vad det nu kan vara. Att göra det till en vana känns dock inte okej i mina öron. Men meningen med denna tråd var ju att det skulle vara just "TJEJ" körning och har vi då killar med varje gång så blir det ju ingen tjej körning. Eller har jag fel?
Om du aktivt nu bokat in dig med dom får du nog ta och välja. Men det är ju bara min åssikt. För alla andra kanske det är okej att ha killar på tjejkörningar och då är det väl bara att tuta och köra...

Tack för ordet! Godnatt...

Jag håller definitivt med i detta ämne. Man åker ju med just för att det BARA är tjejer och inget annat. Jag tycker det är skitkul att lära känna andra hojbrudar och att det blir ett annat tempo samt att det inte blir lika mycket tävling hela tiden.
Killarna kan man ju åka med en annan dag... :tungan

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Kawasaki zx9r -00
Jag håller definitivt med i detta ämne. Man åker ju med just för att det BARA är tjejer och inget annat. Jag tycker det är skitkul att lära känna andra hojbrudar och att det blir ett annat tempo samt att det inte blir lika mycket tävling hela tiden.
Killarna kan man ju åka med en annan dag... :tungan

Instämmer :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Plats: Skogis
Tid:
18:00 start up: 18:15 (Skogis)
ca 18:30 (Sveavägen)
19:00 Avfärd 19:15 (Väsby)
Övrig information: Norrut

1. Marie900cbr (skogis)
2. _Sanna_ (skogis)
3. MaudF (skogis)
4. Soffi (Väsby)
5. Vixan (Väsby)
6. Ninjette_09 (Skogis)
7. Tonks (Väsby)
8. UllisSolna (Väsby)
9. Syss (Sveavägen)
10. mumselin

Jag e sjuk o stannar hemma ikväll, annars vet jag att jag inte kan hålla mig från att bada. Jag som hade velat inviga mina nya stövlar. :)

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig tur, själv ligger jag hemma i soffan med feber, yrsel och öroninflammation :(

Krya på dig...

Troligen blir det ingen körning för mig idag... men det sa jag sist oxå... o då blev det körning

Last edited:

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Krya på er, ni som är sjuka! Inget kul ju, speciellt inte i det här vädret :(

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Tack för en trevlig tur ikväll allihopa:tummenupp Trots att jag körde lånad hoj!
Mycket åka och lite fika, precis som det ska va tyckte jag, men ni får hojta till om vi ska ändra på det till nästa gång? :)

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Tack för en trevlig tur ikväll allihopa:tummenupp Trots att jag körde lånad hoj!
Mycket åka och lite fika, precis som det ska va tyckte jag, men ni får hojta till om vi ska ändra på det till nästa gång? :)

Tack själv. Kul att du kom och tack för att du visade lite vägar för oss :tummenupp Det var perfekt med mycket åka och lite fika annars blir det ju kafferep och inte hojkörning :D

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Typiskt att jag kikade in här först idag och inte igår... Det vore superkul att åka med nästa gång om det är ok? :)

//Emma

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10

Tack själv och kul att ses, hoppas det blir fler gånger. Ändra till mer fika? -nej tack! Haha

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nästa Onsdag kommer inte ens vilda hästar hålla mig borta. :)

Jag SKA med om jag så har tappat armar och ben. ;D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...