Tjej med ny hoj!

Status
Ej öppen för fler svar.

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Jag vet varför alla mcbrudar är så jäkla kåta.

Jag fick förtroendet att höra från en som satt bakpå mig ( och ja detta är helt sant) att hon vart så jävla kåt av vibrationerna från hojen och det var ett speciellt varvtal som var så hon nästan kom efter en långtur.

Då fundera jag allvarligt på att byta till v-twin för att öka på effekten ännu mer :D

Avslöjar knappast varvtalet för er det får ni finna själva men jo jag kände efter och hon var jävligt våt när vi kom fram.

Hur som så mycket kåta mcbrudar behöver en riktig dalkar som styr upp det hela.

Så som första dalmas i denna tråd

LIGGA?

Vilket varvtal borde jag ligga på för att få samma resultat med en R1 från 99? :Bugar

Förresten så berättade en tjejpolare som åkte med mig på moppen att hon gillade vibrationerna..

Fin hylla. Ikea?

Nej inte Ikea, måste vara Mio.

Förresten välkommen :) du vill köra på bana och har vägarna förbi anderstorp imon så har fiver bankörning mellan 17-20.

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Enligt två tjejkompisar är en VFR750 vid 4500 rpm inte helt obehagligt från passagerarplats. En tredje nämnde med ett leende vibrationerna efter en provtur på nämnda hoj i förrgår.

Nej, jag kände inte efter men jag tror dem ändå. Nej jag har inte heller bilder.

Tyborn

Död åt alla tomtar
Gick med
13 Mar 2009
Hoj
Honda CB1000R Husaberg fs 570 H-D Sportster Yamaha Wr450 "kawa 450 stulen"
Hahaha kul tråd! Ni skrämde väl livet ur henne stackarn :)
Välkommen!

Eller kanske mer troligt att hon sitter o plöjer igenom en full inbox :):tungan

Mmmm fan måste vara den stabilaste hylla ikea levererat:tummenupp

var kostar de:tuttar

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Vilket varvtal borde jag ligga på för att få samma resultat med en R1 från 99? :Bugar

Förresten så berättade en tjejpolare som åkte med mig på moppen att hon gillade vibrationerna..
Kan säga följande (egen erfarenhet) - höga varvtal med ett härligt motrylande (skrik) funkar klart bättre än lågvarvsmatter! Kubik spelar ingen större roll.

Blomkvist1986

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2011
Hoj
Honda VTR1000f
Välkommen, har du någon bra väg att tipsa om då?

Det som jag själv hittat är lite vägar in mot Flodakyrka och runt där, inte så snabba men väldigt kurviga. Vem vet kanske har hälsat med det utdöende MC-hälsningen på varandra..

AsuddenBurstOf

Icke Medlem
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1989
3 senaste inläggen

Välkommen, har du någon bra väg att tipsa om då?

Det som jag själv hittat är lite vägar in mot Flodakyrka och runt där, inte så snabba men väldigt kurviga. Vem vet kanske har hälsat med det utdöende MC-hälsningen på varandra..

Men välkommen!:)

Välkommen tjejen!

Nu nu börjar det likna dockskåp (sandlåda) här, Modda tack :arsele

Last edited:

softis83

Fighterbyggare
Gick med
6 Jan 2008
Hoj
CBR600F fighter stunt

Nej inte Ikea, måste vara Mio.

Förresten välkommen :) du vill köra på bana och har vägarna förbi anderstorp imon så har fiver bankörning mellan 17-20.

Hahaha din r1 får du göra en egen studie på. Jag använde min cbr600 på en slingrig väg med höga varv.

Anledningen till att jag kände efter var för att hon typ tvingade mig :rolleyes:

Sen fick jag LIGGA :D

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Hm

undra på att det inte existerar några mc brudar i detta eminenta forum i större grad vi skrämmer ju bort dom, får ju direkt tanken på att vi allihopa är ett gäng testosteronstinna hannar som bara vill en sak, och som vanligt är tjejerna pryda å snälla med kyskhetsbältet och absolut
inte får nämna nåt som skulle vara uppenbart syndfullt. Vad skönt att se
att allt är som vanligt.:huvet

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Och alla killar kastar sig på den stackars nyreggade cheyen som en zebra som råkat gå in till lejonen på ett zoo.. Inte konstigt att det inte är många cheyer som håller sig kvar på forumet med tanke på hur de blir bemötta..

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Och alla killar kastar sig på den stackars nyreggade cheyen som en zebra som råkat gå in till lejonen på ett zoo.. Inte konstigt att det inte är många cheyer som håller sig kvar på forumet med tanke på hur de blir bemötta..

Aha, den gamla klassiska "men nu får ni skärpa er kring damerna grabbar !!!........ Liggah?! :brynad" don putte. :D

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Haha, tänk att bara för att trådskaparen är en tjej så räcker det med ett inlägg för att få igång en tråd som genast rasslar upp i fler sidor...
:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...