Marlean skrev:2196209Hoppas på att fler ska vakna och inse att det är sommar runt Skövdetrakten med min ny-tagna avatar.
2fast4hjo skrev:liz: hörde att du hade snackat med 2fast4some, hoppas ni kanske kan åka i morgon istället om ni lovar att inte köra något bakhjul med min hoj
Marlean skrev:2201076Hej Morlock!
Ut med dig och övningskör för MC!Marlean skrev:2201495Gud vad uttråkad jag är, ingen som vill hitta på något ikväll?
Marlean skrev:2201495Gud vad uttråkad jag är, ingen som vill hitta på något ikväll?
Caffe skrev:2201943Du skulle ju aldrig avslöjat att du hade grabb, se så dött det blev.
EDIT: Vad gör 2Fast4Liz GSX-R ikväll annars?? :nulla
Liz Gsx-R skrev:2202084nopp ja har kanon ont i huvudet. så ja ska lägga mig och försöka att sova...
Marlean skrev:2201495Gud vad uttråkad jag är, ingen som vill hitta på något ikväll?
Om jag hade någon att övningsköra med skulle jag ju göra det med.Ut med dig och övningskör för MC!
2fast4hjo skrev:2202600Ang inflyttningfesten på lördag, har glömt att meddela att vi kommer förbi, tid?
Caffe skrev:2202775Min inbjudan måste ha kommit bort på Postverket
Dreas skrev:2202780Jag tror att man istället är eftertänksam till vilka man bjuder.....
Caffe skrev:2202775Min inbjudan måste ha kommit bort på Postverket
Marlean skrev:2202874Vi har faktiskt inte bestämt vad vi ska göra på midsommar ännu, vad har ni för planer då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|