Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
Yasha skrev:Men GSXR1100R får också komma och trängas i vårt tält om han vill! Frottera sig med tjejmaffian och sola i vår glans!!! Om han är snäll förstås!
Snälla det får han inte Please please please
Yasha skrev:Men GSXR1100R får också komma och trängas i vårt tält om han vill! Frottera sig med tjejmaffian och sola i vår glans!!! Om han är snäll förstås!
Lita på att jag kommer att frottera, jag kommer dessutom att filma er när ni vinglar runt på banan, filmen kommer upp på www.ketogan.comYasha skrev:Men GSXR1100R får också komma och trängas i vårt tält om han vill! Frottera sig med tjejmaffian och sola i vår glans!!! Om han är snäll förstås!
Luktar han illa, eller vad?!?Snabbe_jag skrev:Snälla det får han inte Please please please
GSXR1100R skrev:Lita på att jag kommer att frottera, jag kommer dessutom att filma er när ni vinglar runt på banan, filmen kommer upp på www.ketogan.com
Räkna med intervjuer & spex om jag bara inte är för upptagan med flaggeriet.
Ska bli roligt att se dig Hus-era runt på KnudanYasha skrev:Vadå vinglar?!? Vilken förolämpning... Det innebär ju at vi knappt skulle ha styrfart, eller hur?
Passa dig du, så jag inte "vinglar" rakt in i din postering av "misstag"!
Tyvärr blir du nog bara besviken, då jag inte är någon riktig motard-huligan (än)...GSXR1100R skrev:Ska bli roligt att se dig Hus-era runt på Knudan
Yasha skrev:Luktar han illa, eller vad?!?
Ta med orginalburken för säkerhets skullYasha skrev:Tyvärr blir du nog bara besviken, då jag inte är någon riktig motard-huligan (än)...
Ni får hjälpa till att hålla tummarna för att cykeln går igenom bullermätningen i befintligt skick, för jag vill helst INTE köra med orginalssystemet...
Talanglös, gammal & fet är jag åxåSnabbe_jag skrev:Och inte nog med det han är elak och otrevlig också
Självklart!GSXR1100R skrev:Ta med orginalburken för säkerhets skull
Oooh... stackars dig! Men du, då är du mer än välkommen i tältet, för då har vi mycket gemensamt!GSXR1100R skrev:Talanglös, gammal & fet är jag åxå
Yasha skrev:Oooh... stackars dig! Men du, då är du mer än välkommen i tältet, för då har vi mycket gemensamt!
Ajdå hoppas att du kryar på digSnabbe_jag skrev:Åsa din mek är sjuk
GSXR1100R skrev:Ajdå hoppas att du kryar på dig
Konstigt att jag inte kunde väcka dig men Åsa kunde & nu sover du igen, är duSnabbe_jag skrev:Orkade inte gå upp och svara när du ringde sorry...
Men Åsa väckte också mig så nu är jag vaken
GSXR1100R skrev:Konstigt att jag inte kunde väcka dig men Åsa kunde & nu sover du igen, är du
Snabbe_jag skrev:Mobilen hade jag lagt under täcket så jag hörde inte att du ringde nu den är satt på tyst
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari