Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
Yasha skrev:Men GSXR1100R får också komma och trängas i vårt tält om han vill! Frottera sig med tjejmaffian och sola i vår glans!!!Om han är snäll förstås!
![]()
Snälla det får han inte
Yasha skrev:Men GSXR1100R får också komma och trängas i vårt tält om han vill! Frottera sig med tjejmaffian och sola i vår glans!!!Om han är snäll förstås!
![]()
Lita på att jag kommer att frottera, jag kommer dessutom att filma er när ni vinglar runt på banan, filmen kommer upp på www.ketogan.comYasha skrev:Men GSXR1100R får också komma och trängas i vårt tält om han vill! Frottera sig med tjejmaffian och sola i vår glans!!!Om han är snäll förstås!
![]()
Luktar han illa, eller vad?!?Snabbe_jag skrev:Snälla det får han intePlease please please
![]()
GSXR1100R skrev:Lita på att jag kommer att frottera, jag kommer dessutom att filma er när ni vinglar runt på banan, filmen kommer upp på www.ketogan.com![]()
Räkna med intervjuer & spex om jag bara inte är för upptagan med flaggeriet.
Ska bli roligt att se dig Hus-era runt på KnudanYasha skrev:Vadå vinglar?!? Vilken förolämpning...Det innebär ju at vi knappt skulle ha styrfart, eller hur?
Passa dig du, så jag inte "vinglar" rakt in i din postering av "misstag"!![]()
Tyvärr blir du nog bara besviken, då jag inte är någon riktig motard-huligan (än)...GSXR1100R skrev:Ska bli roligt att se dig Hus-era runt på Knudan![]()
Yasha skrev:Luktar han illa, eller vad?!?![]()
![]()
Ta med orginalburken för säkerhets skullYasha skrev:Tyvärr blir du nog bara besviken, då jag inte är någon riktig motard-huligan (än)...![]()
Ni får hjälpa till att hålla tummarna för att cykeln går igenom bullermätningen i befintligt skick, för jag vill helst INTE köra med orginalssystemet...![]()
Talanglös, gammal & fet är jag åxåSnabbe_jag skrev:Och inte nog med det han är elak och otrevlig också![]()
Självklart!GSXR1100R skrev:Ta med orginalburken för säkerhets skull![]()
Oooh... stackars dig! Men du, då är du mer än välkommen i tältet, för då har vi mycket gemensamt!GSXR1100R skrev:Talanglös, gammal & fet är jag åxå![]()
Yasha skrev:Oooh... stackars dig! Men du, då är du mer än välkommen i tältet, för då har vi mycket gemensamt!![]()
Ajdå hoppas att du kryar på digSnabbe_jag skrev:Åsa din mek är sjuk![]()
GSXR1100R skrev:Ajdå hoppas att du kryar på dig![]()
Konstigt att jag inte kunde väcka dig men Åsa kunde & nu sover du igen, är duSnabbe_jag skrev:Orkade inte gå upp och svara när du ringde sorry...![]()
Men Åsa väckte också mig så nu är jag vaken![]()
GSXR1100R skrev:Konstigt att jag inte kunde väcka dig men Åsa kunde & nu sover du igen, är du![]()
Snabbe_jag skrev:Mobilen hade jag lagt under täcket så jag hörde inte att du ringde nu den är satt på tyst![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|