Tjejdag på Rörken

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
9 Juli
Tjejdag på Rörken - Denna dag låter vi enbart tjejer få öva broms och kurvteknik på Rörken. Känner du att det är tryggare att öva med dina väninnor än att ha gubben hängandes över axeln så är detta ett givet tillfälle att komma ut till Rörken. Priset är detsamma som för en vanlig måndagskörning på Rörken (100 kr).

Plats: Rörken
Tid: 9:00-14:00 (el mörkrets inbrott)

---
Lite besviken att Yasha inte lagt ut denna här... ;-)

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Määä va fn :mad:
Då är ju jag i Laholm...på väg hem.....åååååååååååååååååååååååååå :huvet :huvet :huvet

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Å så var det det här med jämlikhet....
Måste ha grabb kväll/dag med då..Utan några irriterande fruntimmer! :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Lime skrev:
Tid: 9:00-14:00 (el mörkrets inbrott)

---
Lite besviken att Yasha inte lagt ut denna här... ;-)
För att väga upp alla skitsnackande inlägg i den här tråden, så måste jag ju säga att jag får liiiite dåligt samvete för att jag inte gjorde det. Lade upp tråden alltså!

Till mitt försvar måste jag dock säga att jag från början inte skulle vara med på söndag, eftersom jag skulle ha varit på motardträningsläger med Ola Eifrém och Martin Lind i Örebro, men pga av skada måste jag ställa in och har i sista minuten anmält mig till tjejdagen.

Tack Lime för att du lockar chixen till Rörken! :krama

Jag har iofs gjort ett tappert försök, men brewdarna är svårflirtade. :(

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
2287024 För att väga upp alla skitsnackande inlägg i den här tråden, så måste jag ju säga att jag får liiiite dåligt samvete för att jag inte gjorde det. Lade upp tråden alltså!

Till mitt försvar måste jag dock säga att jag från början inte skulle vara med på söndag, eftersom jag skulle ha varit på motardträningsläger med Ola Eifrém och Martin Lind i Örebro, men pga av skada måste jag ställa in och har i sista minuten anmält mig till tjejdagen.

Tack Lime för att du lockar chixen till Rörken! :krama

Jag har iofs gjort ett tappert försök, men brewdarna är svårflirtade. :(

Jag funderade också på att lägga upp en tråd..
Men vi ses på söndag alla babes!!
Ni andra skitsnackare håller er borta:mattias

:hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TinaTjejen skrev:
2290672 Har hört ryktas om att det ska bli några grader svalare på söndag :banana
Det är bara hörsägen och gamla skrönor antagligen... :3freak

Det är dags att börja förbereda morgondagen med första vätskekontrollen. Hörde jag en skål? :tungan

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Yasha skrev:
2290964
Det är dags att börja förbereda morgondagen med första vätskekontrollen. Hörde jag en skål? :tungan

Näe, det tror jag inte. :blah

Skada, inget allvarligt hoppas jag?

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Solan skrev:
2291443 Det här låter skoj, om jag kommer upp imorgon bitti så dyker jag upp. :)

Vilket skulle bevisas.

sandstream skrev:
2291466 Hoppas ni får en bra dag :tummenupp

Det hade vi. Kan säga att jag aldrig förut blivit så trött av att jaga tjejer... Eller jaga och jaga... bli ifrånåkt är närmare sanningen.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag har tagit knappt 400 bilder idag. Jag håller på att ladda upp dom på mypix, vilket kommer att bli klart om 3 timmar och 20 minuter. Orkar ni? De är i ograverat fullformat och det är bara att tanka ner de ni gillar. Jag bjuder.

Jag hade en bild på en kvinna i underkläder, men den tog jag bort innan jag laddade upp'et. Synd för er! Jag har den kvar. 200:- så får ni se. ;)

För övrigt vill jag be alla som kände sig obekväma av min uppenbarelse om ursäkt. Jag är född sån här, och att låna tjejbrillor gör mig inte mindre hååmo. Förlåt.

Bifogat

• monsieur_gaylord.JPG
    monsieur_gaylord.JPG
    20.7 KB · Visningar: 254

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:lol Åh vad bra bilder Mattias!!! Så kul med så mycket runtomkringbilder, ger en härlig bild av dagen för oss som var där. :tummenupp

Men... en fråga bara... BORRA-skylten... är den bilden en spegling av vad som for genom ditt huvud med alla brudarna runt dig? För den är troligtvis tagen för tidigt för att vara menad åt Affe... :tungan

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Mattisa underbara bilder,

Bilderna med en stor BMW utan förare... jag är på andra sidan och stöttar upp den så att inte cylindrarna ska ta i.

Fy vad det regnar idag, då kanske man blir kvar i de sydligaste förorterna till Uppsala

Kul att Lime fick jobba lite för att hänga med men man kan lägga ner mer utan att skrapa...

Kram Maria

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...