Dark_Messenger
Guest
Korta två länkar på kedjan du har henne fastsatt vid spisen med!! Händer det igen blir det på med en sån där "burka" på´na!! (Allvarligt!?)
Mmmm.. "knulla"3066842Var det därför du valde att knulla "tjejen" i Hanson ?
Konflikten är framstegens moder.Ja kul är det... Utan oppsiton är det lika bra att lägga ned demokrati Jävlar va vuxet det lät..... Iaf, Ha en ball morgondag!
. Kostar 900:- per gång och ska göras var 6-8 v
Hästfolk är konstigt folk.3066949Hästtjejer är konstiga asså... kör gamla rostiga Oplar, men lägger nästan ner mer än de tjänar på att vårda hästen...
900 var 6:e v... få se...uppåt 8ggr per år...9x8: 56...
5å6 för å klippa naglarna på hästen...
Sen ska de väl ha massa annat jox som är ännu dyrare antar jag?
Endast det bästa duger ju.
Finns väl inget som "övervårdas" som ridhästar? (man undrar hur vildhästar ens överlever när man ser hur mycket tid hästtjejer lägger ner på en häst... lillkusinen är säkert 10 timmar i stallet varje dag. Och om ALLT detta då ÄR nödvändigt är det väl TUR att inte vildhästar vet detta...liksom humlan inte vet att den inte kan flyga )
Då skulle det bli kaos i naturen !
Kom på: jo det finns (kanske?) grejer som är mer övervårdade...
Vissa motorcyklar
9 x 8 är inte 56 längre. Det har ändrats till 72 sen du gick i skolan.Dr.Bike skrev:felräkning
fittdjuren är alla slynor.
Det är ju satans konstigt det där... varför är inte alla killar bögar...om nu tjejer är så jävla hemska.!!
Var det därför du valde att knulla "tjejen" i Hanson ?
Det är ju satans konstigt det där... varför är inte alla killar bögar...om nu tjejer är så jävla hemska.!!
Hästtjejer är konstiga asså... kör gamla rostiga Oplar, men lägger nästan ner mer än de tjänar på att vårda hästen...
900 var 6:e v... få se...uppåt 8ggr per år...9x8: 56...
5å6 för å klippa naglarna på hästen...
Sen ska de väl ha massa annat jox som är ännu dyrare antar jag?
Endast det bästa duger ju.
Finns väl inget som "övervårdas" som ridhästar? (man undrar hur vildhästar ens överlever när man ser hur mycket tid hästtjejer lägger ner på en häst... lillkusinen är säkert 10 timmar i stallet varje dag. Och om ALLT detta då ÄR nödvändigt är det väl TUR att inte vildhästar vet detta...liksom humlan inte vet att den inte kan flyga )
Då skulle det bli kaos i naturen !
Kom på: jo det finns (kanske?) grejer som är mer övervårdade...
Vissa motorcyklar
Vilket gnäll... Lär dem att ta betalt så har ni båda glädje av saken.
9 x 8 är inte 56 längre. Det har ändrats till 72 sen du gick i skolan.
Ahmen! Se på !
Hur gick det där till!
Jaja manikyren på hästarna blir alltså ÄNNU dyrare...
Fatta: Sjuuuu å tvåååå
Var blir man hovslagare? :ställermigikösmiley
Likväl som det (tydligen) alltid kostar 7-11 hundra för att få håret kapat för tjejjor...
Även det sker med en viss fermitet...
Ne, fast dom får samma känsla i stallet som vi har i garaget.3067264Fattar inte heller hur man kan lägga så mycket på hästar, när det finns hojjar
Ibland saknar jag ungdomen (är 37) men inte när jag läser tjafset om otrohet.. Jag har lärt mig att det helt enkelt inte finns mycket att göra, och därmed är all oro bortkastad tid.. Vill din partner vara otrogen så kan hon vara det när/var/hur som helst och du kan inte göra ett skit..
Lösningen är ett förhållande där man visar sin partner respekt, och att man litar på att förhållandet är viktigare än lusten till någon annan, mer kan man inte göra.. Misstänksamhet och svartsjuka tröttar och ger snarare lust till snedsteg..
Vill man vara 100% säker på att aldrig bli bedragen, så får man leva singel..
Ne, fast dom får samma känsla i stallet som vi har i garaget.
Det ska tvättas, rubbas, vaxas och poleras till förbannelse... men fan vad bra det blir och då är det finvax mm som gäller.
enda skillnaden är att vi har musik i garaget och inte samlas i flock för att göra denna ritual
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|