Tjejer är så goa!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Mcbrud skrev:
Vi tjejer kan föda barn och få mänskligheten att fortsätta existera!!! det kan inte ni!!! :p
HA HA HA HA!!!!!!!

dessutom är vi mycket snyggare.... :rolleyes:
sen att vi kanske inte VILL föda barn är ju en annan sak :fakta
(fast, hur vart de barn utan sperma?) :brynad

Snyggare.. hm. Tänkte inte på de :rodnar Är nog för att jag tycker killar är snyggast... eller.. i alla fall en VISS SPECIFIK :kär

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bingo skrev:
Fan, där kom trumfesset.

eeeeeeeeeööööööööööööhhh, vad gormar du om?? Har du glömt bort mig nu i svamlet :D

Jag menar, du HAR ju sett mig.... :rolleyes:

Tjejer e sämst på allt, sä är det bara. Det börjar bara synas först på gymnastiken i första klass :p

750RR

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
maverick_750rr skrev:
eeeeeeeeeööööööööööööhhh, vad gormar du om?? Har du glömt bort mig nu i svamlet :D

Jag menar, du HAR ju sett mig.... :rolleyes:

Tjejer e sämst på allt, sä är det bara. Det börjar bara synas först på gymnastiken i första klass :p

Jag var iaf starkast på ambulan kull, innebandy och vanlig kull :D

jisses.. vaknar du aldrig glad mavve? :(

Busapilot

Busapilot
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Rytande Busa, Husaberg TE 300 -12
Simultankapacitet!

Det började med en kvinna som ammade sin unge samtidigt som hon kokade ägg, " åhhh gud, e inte Lisa-Stina duktig!, som kan göra två saker på samma gång! " Be sen Lisa-Stina eller vilken annan tjej/kvinna som helst att fickparkera en bil samtidigt som de ska tugga tuggummi så blir det garanterat underhållning.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:
Jag var iaf starkast på ambulan kull, innebandy och vanlig kull :D

jisses.. vaknar du aldrig glad mavve? :(

Lev mitt liv en dag sen hänger du där i galgen :crash
Man blir lite less bara.
Ta idag bara som ex: Rakapparaten gick i golvet och föll i 20 bitar. 2700kr. kostade den och nu får man leta efter en massa papper man inte vet var man har dem......
Jag glömde ta ut bröd till idag så jag har ingen frukost.
Jag måste tidigare till jobba bara för att nån slarvat bort viktiga papper från fredagen. 1timmes extra jobb utan att få en krona extra. Bilar pajar, lackering blir fel............. blablabla. Kort sagt, jag hatar att vara mig :crash

750RR :whip

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
maverick_750rr skrev:
Man blir lite less bara.
Ta idag bara som ex: Rakapparaten gick i golvet och föll i 20 bitar. 2700kr. kostade den och nu får man leta efter en massa papper man inte vet var man har dem......
Jag måste tidigare till jobba bara för att nån slarvat bort viktiga papper från fredagen. 1timmes extra jobb utan att få en krona extra. Bilar pajar, lackering blir fel............. blablabla. Kort sagt, jag hatar att vara mig :crash

Det var väl inget.
När jag rakade mig i morse råkade jag skära huvudet av mig. Det föll i golvet och gick i 23,5 bitar. Lyckligtvis förvarade jag inget viktigt där i just då.
Frukosten jagade mig i flera mil. Brödet hade möglat.

Men...jag har ju semester så det väger upp det här. :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gustav1 skrev:
Det var väl inget.
När jag rakade mig i morse råkade jag skära huvudet av mig. Det föll i golvet och gick i 23,5 bitar. Lyckligtvis förvarade jag inget viktigt där i just då.
Frukosten jagade mig i flera mil. Brödet hade möglat.

Men...jag har ju semester så det väger upp det här. :D

Ja, se där..... jag har aldrig semester :tummenupp

Mavve

Guest
maverick_750rr skrev:
Man blir lite less bara.

Eeeeyy, va nu då?? Du, Maverick_750RR, måste ju vara helt däng i huvet verkar det som :rofl :rofl :rofl

750RR
lägger mig till skaran så jag inte blir mobbad eller utstött :crash :D

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
maverick_750rr skrev:
Man blir lite less bara.

ja, si där. då VAKNADE du väl glad iaf?
Och SEN sket det sig :D

Bilar går sönder, rakapparater likaså.
Jag blir åxå skitarg, (fast... jag har ju ingen rakapparat iof... :rolleyes: )
Men inte varje dag heller?
lackeringen blev fel... hm.. då använder väl inte rakapparaten på lacken ivf? Som de gör i den där reklamen för nån apparat :D

Cbr

Livet börjat vid 12000rpm
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Röööö CBR 600 FS
Kunde inte låta bli...

Min tjej löste sitt höger/vänster problem i bilen på ett sätt som vi killar aldrig skulle komma på.... Höger är ersatt med handskfack och vänster med ratt.... Japp ni läste rätt, ta ratt i nästa korsning...
:D
Till deras försvar får man väl ändå säga att...... Öhh va va det nu... Jo just det SNYGGA är de!

Va rädda om varandra och kramas i trafiken!

Last edited:

VTR-Johan

Muller o Buller
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Honda VTR1000F
FLER BRUDAR I TRAFIKEN!!! :tummenupp

(Vad ska vi annars titta på vid rödljusen??) :confused:

TiGgEr!

Häradsbetäckare!
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Imaginär R1
Mcbrud skrev:
Vi tjejer kan föda barn och få mänskligheten att fortsätta existera!!! det kan inte ni!!! :p
HA HA HA HA!!!!!!!

dessutom är vi mycket snyggare.... :rolleyes:

Visst!

Men jag skulle aldrig kunna vara tjej! Jag skulle bara sitta hemma och leka med mina bröst hela dagarna! :D :D :D

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
maverick_750rr skrev:

De främsta RRförarna är killar. Alla de riktigt duktiga RRförarna är ju mkillar och tror du de bara tänker på EN enda sak när de kör?
Det fionns lite mer ätt tänka på just då.

Alltså: fler saker samtidigt :p
Ni suger. :D

750RR

Killar är i allmänhet lite mer orädda, och det är nog det som gör dem till bättre RR-förare. Vågar satsa lite mer. De duktiga tjejerna är nog helt enkelt duktiga för att de vågar!

Killar på sporthojar tror ofta att de är kungar just för att de kör coola hojar! Men om man bromsar inför varje kurva och bara drar på på rakorna så är man inte en riktig man :whip Även om man kör sporthoj. Bromsa är för mesar :fakta

Å andra sidan är det så många killar som kör som idioter och kör långt över sin förmåga. En tjej kanske tänker lite mer. Kan inte påstå att jag själv gör det, men många tjejer gör nog det. När jag drar på mig hjälmen blir jag odödlig. Så är det. Korkat. Men jag kan höger och vänster iaf. Särskilt hööööger. :confused:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...