Det är väl det du hoppas på, eller hur? Erkänn!!! 13 hojbrudar och en ensam, försvarslös pojke...MikkE skrev:Får man komma å kolla? Eller blir jag våldtagen då
Det är väl det du hoppas på, eller hur? Erkänn!!! 13 hojbrudar och en ensam, försvarslös pojke...MikkE skrev:Får man komma å kolla? Eller blir jag våldtagen då
You wish, gammeltant.....Yasha skrev:Det är väl det du hoppas på, eller hur? Erkänn!!! 13 hojbrudar och en ensam, försvarslös pojke...
MUAHAHAHAHHAAAA!!! Äntligen nå'n som fattat vad det är som gäller... Men du får ändå inte vara med och leka!!!Stephen skrev:You wish, gammeltant.....
Yasha skrev:Det är väl det du hoppas på, eller hur? Erkänn!!! 13 hojbrudar och en ensam, försvarslös pojke...
Hoppas, hoppas och håller alla tummar jag kan hitta... Vill ju ha dig med!!!Liwa1 skrev:Yasha sötis.
Jag ska försöka komma trots allt.
Men lovar inget, för just nu ligger jag med hosta, snuva, huvudvärk och en pajad rygg.
Liwa1- skitsur och skitless på denna influnsa nu
Yasha skrev:Hoppas, hoppas och håller alla tummar jag kan hitta... Vill ju ha dig med!!!
Fast jag tror du maskar för att du är rädd att få spö i gokart! MUAHAHAHAHAAAA!!!
Liwa1 skrev:Men jag ska verkligen försöka vara med
MikkE skrev:Jag har tankarna på att gömma mig någonstans och busfilma er. Muahahaha!
Lollo_k skrev:Inte många dagar kvar nu
Träffas vi upp någon stans innan för lunch eller frukost eller något? Är det något man behöver veta, förbereda eller ta med sig?
Börjar bli lite smått nervös här... tips för en nybörjare emottages tacksamt!
Yasha skrev:Kom med förslag på mötesplats, det vore ju kul att träffas en stund före!
Annars är det introduktion med i planeringen, inklusive lite tips på körteknik, så var inte orolig Lollo, vi är fler noviser på plats. Det är bara Liwa som är proffs. *fniss*
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |