Tjejer i 08 området, vilka är ni?

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Körning idag onsdag!!

Vi är ett gäng tjejer som skall mötas upp på skogis 17.45.
alla är välkomna att hänga med oss!!

Väl mött ute på vägen!!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Glöm inte bort att det är tjejdag på Rörken på söndag! Vi börjar köra kl.10 har jag för mig, men det är lite intro, inskrivning och snack före så det är bra om man är på plats mellan 9 och 9:30.

http://forum.svmc.se/showthread.php?t=852

Jag dansar soldans så vi får en lika bra dag som förra året, då regnade det före och efter men under själva körningen var det soligt och fint.

/ Veronica
 

pulkaskurk

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Ort
norrtelje
Hoj
wr450 blivande 450GP leksak :)
Jag e ny här, Ina heter jag 19 år från Norrtälje :O) och håller på ta begränsat A kort... Har en Honda cbr 600f och hoppas snart bli klar med lappen och hänger gärna på å åka med andra hotta brudar om jag får? Verkar ju trots allt vara några tjejer som kör hoj å inte bara åker :) de e kul :)
 

jejja

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2007
Ort
Nacka
Hoj
Ducati monster 1000
halloo

Jejja här, 24 år och kör en ducati monster, haft kort sen 05 men det vart tyvärr inte så mycket körning förra året då monstret vart påbackad av citymail bilen = 2,5 mån på verksad:mad:
Hänger absolut med vid körningar!!

Ha de
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Glöm inte bort att det är tjejdag på Rörken på söndag! Vi börjar köra kl.10 har jag för mig, men det är lite intro, inskrivning och snack före så det är bra om man är på plats mellan 9 och 9:30.

http://forum.svmc.se/showthread.php?t=852

Jag dansar soldans så vi får en lika bra dag som förra året, då regnade det före och efter men under själva körningen var det soligt och fint.

/ Veronica


Klart det blir bra väder. :) Coasha tjejerna fint nu så de blir riktigt bra på B & K, skulle själv behöva fara runt en helg på bana med instruktörhjälp. Är ju helt självlärd vad det gäller hojköra å det står STILL i min körutvecklingen.

Ha en fin helg allihop, själv åker jag till dalarna för att köra Häxrallyt. Kanske rent av någon här som ska dit?

Kör & ha kul // Ullis :cdevil
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Klart det blir bra väder. :) Coasha tjejerna fint nu så de blir riktigt bra på B & K, skulle själv behöva fara runt en helg på bana med instruktörhjälp. Är ju helt självlärd vad det gäller hojköra å det står STILL i min körutvecklingen.

Ha en fin helg allihop, själv åker jag till dalarna för att köra Häxrallyt. Kanske rent av någon här som ska dit?

Kör & ha kul // Ullis :cdevil
Vi körde och jag tror att de flesta hade kul! Fint väder hade vi också, jag hade ju regndäcken med mig. Det är nästan en garanti för sol, eller nå't.

Jag fick agera mekaniker också. Åt en viss Mille-rääääser... :D Till och med meka kan vi göra själva, tjejer. Det ni!!! Vilka resurser. :tungan
(min egen hoj vibrerade i delar när Josef var ute och kärade ner sig i bitchen (hojen alltså), men det skiter vi i just nu... :rolleyes: Vi hade precis skojat om rejshojen Mille från IKEA, när Husan började släppa saker, så man ska ge f-n i att kasta sten i glashus!!!)

Nästa tjejdag på Rörken 8/7, be there!!! :pannkyss
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Vi körde och jag tror att de flesta hade kul!
Nästa tjejdag på Rörken 8/7, be there!!! :pannkyss

Å vi körde & hade skitkul.

Start i Borlänge, flaxa runt i Falun mm & avslut på Touringbutiken i Gagnef. Var 76 lr 78 tjejer som startade. Två SheDevils av fyra stod som pristagare, jag & Bushbabe :stolt Hoppas du är med nästa år Yasha, vi ska nämligen tbx.

Solen sken & underbart folk. Tack till dalatjejerna för kul sällskap, vi ses på Lelles om tre veckor :tummenupp

// Ullis :cdevil
 

Dr.Bike

Guest
Ursäkta? Blanda inte ihop mig med Guldfisk-klubben. Jag har ganska bra lokalsinne faktiskt. :mattias
Men nej, jag och Ullis åker inte samma båt..

Guldfisk-klubben!! :rofl

Och: Just det ja.... du måste ju ha bra lokalsinne, för att hitta hem ju! Tänkte mig inte för... :blah

*hihi*
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Hej hej :hej

Glad & sprallig stockholmstjej bosatt i södra roslagen, kör en svart ZX-10R i år! Ses på vägarna & banorna!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hej hej :hej

Glad & sprallig stockholmstjej bosatt i södra roslagen, kör en svart ZX-10R i år! Ses på vägarna & banorna!

Håll den hojen borta från herrn i huset nu ;)

Vi ses // Ullis

Jag hoppas verkligen du ska till Lelle om två veckor, annars missar du träffen! :tungan

Perkele, är det bara två veckor :skrämd

Vet i tusan hur man ska hinna med allt. Fler än jag som anser sej behöva de dubbla dagarna per år :confused:

Hon har ju övat i några år,men hon har säkert vägvisare med sig! :D

Japp, det har jag :)

Btw- tack så MYCKET för Guldfiskklubben, nu fick "gubbsen" ännu mer att köra med :cool:
 
Last edited:

Corki

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia RSV Mille -00
Vi körde och jag tror att de flesta hade kul! Fint väder hade vi också, jag hade ju regndäcken med mig. Det är nästan en garanti för sol, eller nå't.

Jag fick agera mekaniker också. Åt en viss Mille-rääääser... :D Till och med meka kan vi göra själva, tjejer. Det ni!!! Vilka resurser. :tungan
(min egen hoj vibrerade i delar när Josef var ute och kärade ner sig i bitchen (hojen alltså), men det skiter vi i just nu... :rolleyes: Vi hade precis skojat om rejshojen Mille från IKEA, när Husan började släppa saker, så man ska ge f-n i att kasta sten i glashus!!!)

Nästa tjejdag på Rörken 8/7, be there!!! :pannkyss

Hallå!
Jag och IKEA-håjjen är mycket tacksama för mekhjälpen. Det hade ju varit sååå tråkigt att behöva avbryta efter första passet. Choklad till mek-prinsessan!
Det var en fantastisk dag kanonväder och en fantastisk sammanstättning av brudar.
Vi ses nästa tjejdag!
 

Bifogat

  • ikea.gif
    ikea.gif
    52 KB · Visningar: 64

Dr.Bike

Guest
Perkele, är det bara två veckor :skrämd

Vet i tusan hur man ska hinna med allt. Fler än jag som anser sej behöva de dubbla dagarna per år :confused:

Ja - men bara de lediga... ;)



Btw- tack så MYCKET för Guldfiskklubben, nu fick "gubbsen" ännu mer att köra med :cool:

Määnn!
Inte tror du väl att VI skulle utnyttja en SÅN sak?
Å retas?
Nejdå.... Vad tar du oss för? ;)
*skrockar diaboliskt*
 

Bågebabe

Desperado.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Suzuki SV 1000 *SÅLD*
Hallå där!

Ytterligare en tjej i norrort. Har varit med på forumet sen hedenhös och kör en Suzuki SV 1000. Hänger gärna med på någon tjejsväng när tid och tillfälle ges!

Vi ses i sommar:hej

/ Bågebabe
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hallå!... Choklad till mek-prinsessan!
...
Vi ses nästa tjejdag!
Vilken tjusig titel jag fick! :D Det var ju inga avancerade grejer vi mekade med, men vi fixade det ju iaf, vad bra! Tack för sjåklaaaden! :D Vi syns snart igen. (min IKEA-hoj får stå och skämmas ett par dagar nu.)

:hej
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top