Tjejer i Svealand, var håller ni hus!!??

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
bikerwoman skrev:
Hej alla sporthojstjejer!

Förra året träffades vi vid ett par tillfällen och körde hoj bara vi tjejer :tummenupp
Det var skitkul och jag gör gärna om det! Vet inte var ni håller hus allihop

De är mammor hela bunten nu och står i köket och lagar välling till kottarna så de ska bli stora o starka bikers.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
jP skrev:
De är mammor hela bunten nu och står i köket och lagar välling till kottarna så de ska bli stora o starka bikers.

:hihi Också ett alternativ... bara en som jag vet som har småknoddar dock och hon börjar ju bli stor hon med nu! :tungan

Lånar någon ut en lämplig touring-/gathoj åt mig, så hänger jag självklart med! :krama

/ En av dem som ordnade tjejturerna förra året och året innan :tuttar

-PLASTMISSIL-

Guest
jP skrev:
Välling var ju ett tag sedan.....skulle va såå kul att åka med er, men bor ju för långt bort :huvet

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Jag har ju inga barn så jag kan skjutsa dig på moppen lilla gumsan :pannkyss

Yasha skrev:
:hihi Också ett alternativ... bara en som jag vet som har småknoddar dock och hon börjar ju bli stor hon med nu! :tungan

Lånar någon ut en lämplig touring-/gathoj åt mig, så hänger jag självklart med! :krama

/ En av dem som ordnade tjejturerna förra året och året innan :tuttar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
Jag har ju inga barn så jag kan skjutsa dig på moppen lilla gumsan :pannkyss
:tummenupp Om du gillar tjockistanter därbak, så hänger jag självklart på! Men inte på lördag, så är det ju körning på Tuvängen!!! :7peta

Ska försöka få ordning på Husabusan så kanske jag hänger med och tourar lite... om jag vågar och rumpan tål det. :3freak

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Ja säger bara de tjejer, ni måste bli mera impulsiva annars får ni aldrig ihop nå folk :va

/R

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
trollkarlen skrev:
Ja säger bara de tjejer, ni måste bli mera impulsiva annars får ni aldrig ihop nå folk :va

/R
Om jag får säga vad jag tycker i den här frågan, så anser jag att det är både korkat och onödigt att lägga sig i diskussioner som vare sig vet något om eller har något med att göra. :7peta

Vi har haft ett flertal tjej-"aktiviteter" geom SH förut och det hra funkat, så varför skulle det inte göra det nu?!? :va

Trevligt annars att du lyssnar/läser när vi kallar samman tjejerna på SH! :pannkyss

/ Veronica (som tydligen är på osedvanligt snytigt humör idag)

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Yasha skrev:
Om jag får säga vad jag tycker i den här frågan, så anser jag att det är både korkat och onödigt att lägga sig i diskussioner som vare sig vet något om eller har något med att göra. :7peta

hehe, nu vaknade nån :)

Yasha skrev:
Vi har haft ett flertal tjej-"aktiviteter" geom SH förut och det hra funkat, så varför skulle det inte göra det nu?!? :va

Tänkte bara på 100 tjejer som blädrar i sin dagsplanerare och försöker få nått att passa ihop :D

Yasha skrev:
Trevligt annars att du lyssnar/läser när vi kallar samman tjejerna på SH! :pannkyss

Ingen kommentar :rolleyes:

/R

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
trollkarlen skrev:
hehe, nu vaknade nån :)

Tänkte bara på 100 tjejer som blädrar i sin dagsplanerare och försöker få nått att passa ihop :D

Ingen kommentar :rolleyes:

/R

:hihi Vet du, vi brukar bara bestämma en dag och en tid och så följer de med som vill och kan! Bra va?!? :)

Och det är lite kul att retas, eller hur? Ha det bäst! :krama

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
bikerwoman skrev:
nähä....nästa helg då?
Men?!? :va Det är ju bara tisdag idag, du får väl ge tjejerna en chans! :7peta

Får jag bara min best att bete sig som den ska/borde, så kan jag tänka mig att hänga på! Betsy verkar ju intve helt omöjlig hon heller!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
:tummenupp Om du gillar tjockistanter därbak, så hänger jag självklart på! Men inte på lördag, så är det ju körning på Tuvängen!!! :7peta

Ska försöka få ordning på Husabusan så kanske jag hänger med och tourar lite... om jag vågar och rumpan tål det. :3freak
Näe, de e körning på Tuvängen NÄSTA lördag 30/7 väl? :7peta

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...