Tjejer i Svealand, var håller ni hus!!??

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
bikerwoman skrev:
Hej alla sporthojstjejer!

Förra året träffades vi vid ett par tillfällen och körde hoj bara vi tjejer :tummenupp
Det var skitkul och jag gör gärna om det! Vet inte var ni håller hus allihop

De är mammor hela bunten nu och står i köket och lagar välling till kottarna så de ska bli stora o starka bikers.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
jP skrev:
De är mammor hela bunten nu och står i köket och lagar välling till kottarna så de ska bli stora o starka bikers.

:hihi Också ett alternativ... bara en som jag vet som har småknoddar dock och hon börjar ju bli stor hon med nu! :tungan

Lånar någon ut en lämplig touring-/gathoj åt mig, så hänger jag självklart med! :krama

/ En av dem som ordnade tjejturerna förra året och året innan :tuttar
 

-PLASTMISSIL-

Guest
jP skrev:
De är mammor hela bunten nu och står i köket och lagar välling till kottarna så de ska bli stora o starka bikers.
Välling var ju ett tag sedan.....skulle va såå kul att åka med er, men bor ju för långt bort :huvet
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Jag har ju inga barn så jag kan skjutsa dig på moppen lilla gumsan :pannkyss

Yasha skrev:
:hihi Också ett alternativ... bara en som jag vet som har småknoddar dock och hon börjar ju bli stor hon med nu! :tungan

Lånar någon ut en lämplig touring-/gathoj åt mig, så hänger jag självklart med! :krama

/ En av dem som ordnade tjejturerna förra året och året innan :tuttar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
Jag har ju inga barn så jag kan skjutsa dig på moppen lilla gumsan :pannkyss
:tummenupp Om du gillar tjockistanter därbak, så hänger jag självklart på! Men inte på lördag, så är det ju körning på Tuvängen!!! :7peta

Ska försöka få ordning på Husabusan så kanske jag hänger med och tourar lite... om jag vågar och rumpan tål det. :3freak
 

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Ort
Här
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Ja säger bara de tjejer, ni måste bli mera impulsiva annars får ni aldrig ihop nå folk :va

/R
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
trollkarlen skrev:
Ja säger bara de tjejer, ni måste bli mera impulsiva annars får ni aldrig ihop nå folk :va

/R
Om jag får säga vad jag tycker i den här frågan, så anser jag att det är både korkat och onödigt att lägga sig i diskussioner som vare sig vet något om eller har något med att göra. :7peta

Vi har haft ett flertal tjej-"aktiviteter" geom SH förut och det hra funkat, så varför skulle det inte göra det nu?!? :va

Trevligt annars att du lyssnar/läser när vi kallar samman tjejerna på SH! :pannkyss

/ Veronica (som tydligen är på osedvanligt snytigt humör idag)
 

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Ort
Här
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Yasha skrev:
Om jag får säga vad jag tycker i den här frågan, så anser jag att det är både korkat och onödigt att lägga sig i diskussioner som vare sig vet något om eller har något med att göra. :7peta

hehe, nu vaknade nån :)

Yasha skrev:
Vi har haft ett flertal tjej-"aktiviteter" geom SH förut och det hra funkat, så varför skulle det inte göra det nu?!? :va

Tänkte bara på 100 tjejer som blädrar i sin dagsplanerare och försöker få nått att passa ihop :D

Yasha skrev:
Trevligt annars att du lyssnar/läser när vi kallar samman tjejerna på SH! :pannkyss

Ingen kommentar :rolleyes:

/R
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
trollkarlen skrev:
hehe, nu vaknade nån :)

Tänkte bara på 100 tjejer som blädrar i sin dagsplanerare och försöker få nått att passa ihop :D

Ingen kommentar :rolleyes:

/R

:hihi Vet du, vi brukar bara bestämma en dag och en tid och så följer de med som vill och kan! Bra va?!? :)

Och det är lite kul att retas, eller hur? Ha det bäst! :krama
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
bikerwoman skrev:
nähä....nästa helg då?
Men?!? :va Det är ju bara tisdag idag, du får väl ge tjejerna en chans! :7peta

Får jag bara min best att bete sig som den ska/borde, så kan jag tänka mig att hänga på! Betsy verkar ju intve helt omöjlig hon heller!
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
:tummenupp Om du gillar tjockistanter därbak, så hänger jag självklart på! Men inte på lördag, så är det ju körning på Tuvängen!!! :7peta

Ska försöka få ordning på Husabusan så kanske jag hänger med och tourar lite... om jag vågar och rumpan tål det. :3freak
Näe, de e körning på Tuvängen NÄSTA lördag 30/7 väl? :7peta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top