Tjejer! Intresseanmälan minimoto 4/12

Vilket minimotorace 4/12?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
*suck* Vad är det med dessa icke-hojåkande tjejer egentligen!? Jag förstår mig icke på dem! Men ack så typiskt.

Madhonda skrev:
Jaha....det gick inget vidare med min övertalningsförmåga. :rolleyes:

Dom ville lixom inte köra på 2 hjul.. ..varför dom inte vill göra det... begriper jag då inte. :va :tungan

Ha så skoj...o se nu till att låta bli däckstravarna. :D

//RRRRRRRRRmad

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ett fall av vinterkräksjukan *usch vilket äckligt ord* gör att det finns en plats ledig. För en TJEJ naturligtvis!

Krya på dig ZandrA. :7peta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
En till som inte kan, så vi har TVÅ platser över!

Inga fler frånfall nu, flikkor! :7peta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
KUUUUUL!!! :banana

Tack för idag flikkor, jag är helt slut i händerna, men det är löjligt vad kul det kan vara att puttra runt i blåröken på de där pyttehojarna! :D

Det är allra roligaste är alla glada miner och tillrop och dagens skräll var nog Wandaa, hoppas hennes JÄTTEsmajl kom med på bild! :tummenupp

Bamsekram på er ALLIHOP!!! :krama Syns snart igen då... :hihi

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Ja jäklar va kul det var!! :banana
har lite ont nu.... man ska tydligen skrapa knäna, inte få dem överkörda :(
Heli måste vinna pris för bästa flygning :tummenupp In över däcken och ner vid fikabordet :rofl Trodde jag visade hur man gör när man kör över däck :7peta

Grattis till segern Yasha!!!

Nu ska här vilas! (inte wheela, då ramlar man tydligen av...)

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Fy fabulosan vad kul det var! Måste göras om snart igen! Jag är så trött nu, men det berodde mest på backningsritualen efter körningen som gjorde att axeln blev helt sträckt. Att ratta en traktorvolvo utan servostyrning ut från en parkering är inte lätt måste jag säga. Speciellt inte när det står en kille och måttar upp storleken på organet mellan fingrarna.. :rofl

Grymt kul dag! Jag lyckades prejja tant Jenny två gånger så hon ramla och är riktigt impad av Helis knäskrap. Tack alla tjejor som var med och tack för den supergoda chokladtårtan efteråt! :rock

F/F

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
GSXR-1000 K7
Bikerbitch skrev:
Fy fabulosan vad kul det var! Måste göras om snart igen! Jag är så trött nu, men det berodde mest på backningsritualen efter körningen som gjorde att axeln blev helt sträckt. Att ratta en traktorvolvo utan servostyrning ut från en parkering är inte lätt måste jag säga. Speciellt inte när det står en kille och måttar upp storleken på organet mellan fingrarna.. :rofl

Grymt kul dag! Jag lyckades prejja tant Jenny två gånger så hon ramla och är riktigt impad av Helis knäskrap. Tack alla tjejor som var med och tack för den supergoda chokladtårtan efteråt! :rock

nu var det ju inte organet som jag måtta up :D
men kul såg det ut att vara, får nog önska dig ett gymkort eller servo i julklap :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
Grattis till segern Yasha!!!

Nu ska här vilas! (inte wheela, då ramlar man tydligen av...)
:rodnar Tack! :)

Nästa gång håller du dig ifrån däcksklättringen, så är det du som står på pallen! :tummenupp
(Själv ramlade jag ju ner, tror jag är för baktung :arsele ... *muttrar*)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
PULVER skrev:
nu var det ju inte organet som jag måtta up :D
men kul såg det ut att vara, får nog önska dig ett gymkort eller servo i julklap :hihi

Haha, tack snälla för hjälpen du! Det var riktigt tight att komma ut. Gymkort behövs inte, men efter en minimotokörning är man ju inte direkt kaxig. Svårt att ratta volvo då. Trögt! Var MachoWoman som påpekade att det stod en kille utanför och måttade upp sin.. jaduvet ;)
Men servo tar jag gärna :rock

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Instämmer helt - det var JÄTTESKOJ idag. Yasha var det inget man kunde göra åt denna gång men som sagt, jag trivs bäst i hasorna på ledaren :D

Men hörde ni vilken fräck instruktör "-Nä, Ace kommer inte att vinna för hon vurpar ju bara"!! :gnissla Hmm *morrr*

Tack för chokladtårtan efteråt, den var supergod.

Ser fram emot att få se alla bilder (jädrar vad det blixtrade) + film

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Hoj
GSX-R 750 Y
betsy Heli måste vinna pris för bästa flygning :tummenupp In över däcken och ner vid fikabordet :rofl Trodde jag visade hur man gör när man kör över däck :7peta[/QUOTE skrev:
Får väl kalla mig härdanefter för flying Heli,
:hihi

Ja jävlar vad ont jag har nu, fick ju styret på bäckenet har det visat sig :rofl :rofl haltar och värsta blåmärket redan på ljumsken på insidan av låret.

Men the show must go on. :D
Tack alla för en trevlig körning :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ace Niki skrev:
Instämmer helt - det var JÄTTESKOJ idag. Yasha var det inget man kunde göra åt denna gång men som sagt, jag trivs bäst i hasorna på ledaren :D
Ja, men då hamnade vi ju på rätt platser då! Jag gillar att ligga först och "pacea"... :tungan

Ace Niki skrev:
Men hörde ni vilken fräck instruktör "-Nä, Ace kommer inte att vinna för hon vurpar ju bara"!! :gnissla Hmm *morrr*
Ja, maken till fräckhet... :kocko du får hålla dig på hjulen nästa gång! :hihi

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Yasha skrev:
Ja, maken till fräckhet... :kocko du får hålla dig på hjulen nästa gång! :hihi
2 vurpor får man väl nästan räkna med i ett stort GP... Huvudsaken man är snabbt upp igen o kör vidare! Det var just denna teknik jag tänkte träna på idag, hehe... öhhh.. jodå serru

Kikka

Innehavare av B-kort!!!
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Sambons SV650 ;)
Ja jäklars vad kul det var!!! Vill meeeer!!
Man överlevde ju iaf.. men jag lärde mig att man ska passa sig för AceNiki :näsblod :D Trodde man säkrare på banan med bara tjejer, men ni kör ju vildare än mesarna (läs killarna) gör :Bugar
Man är ju rejält seg i både kroppen och skallen nu.
När kör vi nästa gång?? :yoparty

/Kikka

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:( :gråta Jag ville också ha vare med ni verkar ha haft kanon kul jue :( :4skrika hatar att jag jobbar jämnt och ändå pengabrist :rolleyes:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning