Tjejer kallar hojen för bitch?

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Hoj
ducduc
Lite sugen på att testa själv. Köpa foliepapper/klisterpapper och printa.

Någon med erfarenhet? Blir det so-so? :va

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Troligtvis ett bekräftelsebehov, då tjejor på hoj ofta upplever sig som så mycket coolare än resten samtidigt som killorna runt omkring hejar på och dreglar av bara tanken.
Att tjejorna sedan glider runt på "fräsiga" XJ6or och ER6or med däck i "nyskick" som suttit på sedan hojen var ny för en drös med år sedan och där den ytterst sällan rört sig över den magiska 90-gränsen är ingen som bryr sig om, för hon har ju motorcykel ju!! :gnissla

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
det är vad jag kallar min flickvän :yoparty

:rofl :lol
Nej :fakta

- - - Updated - - -

Troligtvis ett bekräftelsebehov, då tjejor på hoj ofta upplever sig som så mycket coolare än resten samtidigt som killorna runt omkring hejar på och dreglar av bara tanken.
Att tjejorna sedan glider runt på "fräsiga" XJ6or och ER6or med däck i "nyskick" som suttit på sedan hojen var ny för en drös med år sedan och där den ytterst sällan rört sig över den magiska 90-gränsen är ingen som bryr sig om, för hon har ju motorcykel ju!! :gnissla

Är ni så lätta :va :näsblod :brynad

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ni gillar tjejer med bekräftelsebehov :hihi

Nae, det räcker väl att hon är kvinna öht tänkte jag.
Inte för att jag är sån, men jag har jobbat med äldre gubbar i grupp tillräckligt för att märka hur det låter i norm så fort en kvinna uppdagar sig över horisonten... :3freak

Å andra sidan har jag också märkt att det funkar ungefär lika när man jobbar som ung man bland en massa kärringar, så det får väl ses som ok. :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nae, det räcker väl att hon är kvinna öht tänkte jag.
Inte för att jag är sån, men jag har jobbat med äldre gubbar i grupp tillräckligt för att märka hur det låter i norm så fort en kvinna uppdagar sig över horisonten... :3freak

Å andra sidan har jag också märkt att det funkar ungefär lika när man jobbar som ung man bland en massa kärringar, så det får väl ses som ok. :näsblod

Ha ha ha ha vi ska inte inbilla oss att det är så stor skillnad på folk och folk baserat på könsorgan.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Naturligt beteende på tjejer. Det som uppfattas som konkurrent till uppmärksamhet, är bättre (på allt) och samtidigt skiter fullständigt i den andra får oftast beteckning "bitch" vad jag förstått.

Å eftersom hojen är både bättre, behåller sitt utseende och roligare så.. Ja ni fattar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Å eftersom hojen är både bättre, behåller sitt utseende och roligare så.. Ja ni fattar.
Pyttsan! Min ser mycket bättre ut nu än när vi träffades, hon är inte längre färjad blå högst upp, och framförallt pinkar hon inte på sig så ofta...
Ja, hojen alltså...
:)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har döpt alla mina hojar men det skulle aldrig falla mig in att döpa en hoj till bitchen.

Min första hoj hette Keffe och var en Suzuki GS 500. Min andra fick heta Birrdya och var en Suzuki GSX-R 600.
Min nuvarande heter rätt och slätt Kåtte eftersom det är en KTM 600 SM och jag orkade inte tänka ut nåt bättre.
Mina bilar har jag aldrig döpt vad jag minns.

Till de som pratar om att tjejer inte kör snabbare än 70 vill jag bara fråga en sak...går de fortare än 70 menar ni? :huvet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring