Tjejer och självförtroende.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Okej för att va ärlig, varigt nån kvinnocharmör men efter att ha råkat ut för en satkäring till flickvän så är mitt självförtorende botten och modet att ta första steget totalt obefintligt, jag för sitter chanser för att jag inte vågar chansa osv, att min "käre" far är så lagom uppmuntrande gör de inte bättre heller, men nu är jag kvitt dom båda så nog om det.

Hur f*n bygger jag upp självförtroede och mod? Och även när isen är bruten är jag så rädd att göra bort mig att jag mupp förklarar mig själv genom att inte göra något.. Tjejpolare eller polares ragg eller liknande som jag känner är inget som hällst problem, men så fort jag inte känner henne skiter det sig igen. "va dig själv" tack lätt å säga men hur? Tips på övningar?

Vet att jag fått tips förut men har glömt dom och kan inte hitta den tråden så ha lite översende är ni schysta.

FreddaGädda

Guest
Tvekar du så går det åt helvete. Chilla och bry dig inte. Häng med brudfan, och händer nåt så händer det nåt. Händer inget, gläd dig åt att du inte trillade i fällan.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Jag tror att det har att göra med din ålder också.

Man är tryggare i sig själv när man lagt på sig ett par år :)

Bara att inse att du måste vara dig själv redan från början om man skall få ett förhållande att funka någon längre tid :tummenupp

Jag är själv väldigt dålig på att ta första steget och bara våga :huvet . Vad är det värsta som kan hända OM man nu tar initiativ liksom? Precis, man kan få ett nej. Det är allt.

Vi skall ju leva jämlikt mellan könen, så tjejer borde ta mera initiativ :fakta :rolleyes:

Lite kul kan man alltid få, värre att hitta något seriöst. Jobbarkompisar att ha kul med rekomenderas dock inte :fakta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
bli kompis med tjejen först och vidareutveckla det. träffa en sjyst brud nånstans där du kommer springa på henne ofta (jobb, skola eller dylikt), börja snacka med henne, småskämta och visa dig vara en kul och intressant typ, sen kommer er relation bli mer naturlig och det är då som gnistan tänds:tummenupp

Isprinsessan

Behöver kärlek...
Gick med
26 Dec 2006
Hoj
Jagar mitt körkort...
Har ingen susning om din ålder, så jag vet inte på vilken nivå du söker "svar". Men kvinnor/tjejor vill inte (tror jag) ha nån macho eller en "skiter i allt" kille/man.
Mysiga o kul med glimten i ögat, lagom porriga...o massa humör ...Kanske även lite "gammaldags" uppvakning kan få vilken brutta som helst på fall...tro mej...jag hade trillat dit direkt...Gooooooooooooood Luck...
Okej för att va ärlig, varigt nån kvinnocharmör men efter att ha råkat ut för en satkäring till flickvän så är mitt självförtorende botten och modet att ta första steget totalt obefintligt, jag för sitter chanser för att jag inte vågar chansa osv, att min "käre" far är så lagom uppmuntrande gör de inte bättre heller, men nu är jag kvitt dom båda så nog om det.

Hur f*n bygger jag upp självförtroede och mod? Och även när isen är bruten är jag så rädd att göra bort mig att jag mupp förklarar mig själv genom att inte göra något.. Tjejpolare eller polares ragg eller liknande som jag känner är inget som hällst problem, men så fort jag inte känner henne skiter det sig igen. "va dig själv" tack lätt å säga men hur? Tips på övningar?

Vet att jag fått tips förut men har glömt dom och kan inte hitta den tråden så ha lite översende är ni schysta.

Bananen

Guest
Har ingen susning om din ålder, så jag vet inte på vilken nivå du söker "svar". Men kvinnor/tjejor vill inte (tror jag) ha nån macho eller en "skiter i allt" kille/man.
Mysiga o kul med glimten i ögat, lagom porriga...o massa humör ...Kanske även lite "gammaldags" uppvakning kan få vilken brutta som helst på fall...tro mej...jag hade trillat dit direkt...Gooooooooooooood Luck...

Jaha e det därför jag är singel. jag skiter i allt:tungan
Är man kär i sin motorcyckel så har man vad man behöver:D :D

Så här är det grabben!

Ju mer jag lär mig om kvinnor desto mer älskar jag min motorcykel.:hihi

mvh bananen:Rockbanan

Last edited:

Mr.2wheels

Letar efter 600cc
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Honda NS125F, Psyco MX 110 till salu. Och en Pontiac GP 1964
Bästa tipset jag kan ge är att du lär känna bruden först, visa vem du är m.m.
Har funkat för mig, och jag satsar endast på brudar som håller minst ett par månader annars kan man lika gärna betala för skiten ju, om det bara är sexet man vill ha asså. Men det löser sig till slut ska du se :tummenupp

Jaha e det därför jag är singel. jag skiter i allt:tungan
Är man kär i sin motorcyckel så har man vad man behöver:D :D

Haha, men finns det ärligt nåt bättre än att komma hem efter en dags åkande och komma hem och kasta sig i sängen med sin brud?
Jag kommer inte på nåt härligare iallafall :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Tillägg; En del tjejer vill ha just det macho och "skiter i allt" hos en kille. Men då är de oftast rätt korkade och alldeles för självupptagna och vem fan vill ha en sådan tjej?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2879246 Har ingen susning om din ålder, så jag vet inte på vilken nivå du söker "svar". Men kvinnor/tjejor vill inte (tror jag) ha nån macho eller en "skiter i allt" kille/man.
Seriöst så är det där hur jag brukar va enligt alla men allt blir stelt och tillgjort såfort jag träffar nån tjej som jag inte känner (så länge hon inte hamnar i "inte aktuellt" lådan direkt)

fast det är klart definiera skiter i allt?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha