WestW
.
Nu vill jag inte sno trådskaparens åska men även jag har en liten fundering som jag gärna skulle vilja få lite insikt i.
Har någon av er haft det problemet att alla nya tjejer man träffar känns bleka i jämförelse med ens ex? Jag har aldrig haft svårigheter att charma tjejer, men de få tjejer som verkar lovande till en början blir väldigt snabbt grova besvikelser och det endast för att man vet att det finns en tjej där ute som har _allt_. Faktum är att dessa nya tjejer inte alls är så tokiga, men det är svårt att nöja sig med en BMW när man kört Maybach innan. Handen på hjärtat, man kan ju inte byta ner sig, eller?
Hur kommer man förbi det? Är det tiden som är enda lösningen?
Kom över ditt ex först. Det kan ta 1 månad det kan ta 5 år. Allt hänger på dig och hur länge du lurar dig själv att tro att det kan bli något med henne igen. Släpp det och gå vidare så bli lidande kortare.
Du kommer aldrig hitta någon som ditt ex igen. Finns bara en av varje människa än så länge (som tur är). Mitt ex är en underbar tjej men det är inte henne jag vill hitta i nya tjejer jag träffar.