TJEJER på sporthoj.com?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Halland / Göteborg
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
Och alla vackra ord om att denna tråd inte är en "raggartråd"...i ärlighetens namn borde det väl finnas en ren matchmakingtråd på sporthoj. Lika intressen borde väl borga för att det skulle kunna finnas potential för att minska antalet svenska singlar.



Milla skrev:
2476853 :felämne :spammer


Se så, ta nu resten på MSN... :tummenupp
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mulles skrev:
2476934 Och alla vackra ord om att denna tråd inte är en "raggartråd"...i ärlighetens namn borde det väl finnas en ren matchmakingtråd på sporthoj. Lika intressen borde väl borga för att det skulle kunna finnas potential för att minska antalet svenska singlar.



ja, faktiskt..!
 

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Halland / Göteborg
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
Swish skrev:
2476947 ja, faktiskt..!

Jamen, visst är det verkligen en bra ide´ och det kan ju inte bara vara vi som tycker det
Det kan nog bli en spännande och utmanande uppgift för Swedie att få en sån att fungera :)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mulles skrev:
2476966 Jamen, visst är det verkligen en bra ide´ och det kan ju inte bara vara vi som tycker det
Det kan nog bli en spännande och utmanande uppgift för Swedie att få en sån att fungera :)


haha ja, skriv till honom och berätta!
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Man ska passa sig jävligt noga för brudar som kör mc....dom är inte som vanliga tjejer :fakta!

Vad jag vet så skulle väl en datingtråd vara på sin plats eftersom alla tjejer jag vanligtvis pratar med här på SH blir överrösta av PM från desperata grabbar som tänker med kuken...sorgligt :tomten.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Swish skrev:
2477166 Vad är det för fel på oss då...? :tungan

Mctjejer är i största allmänhet mer öppna och ärliga av sig än vanliga tjejer. Detta leder till att ni är lätta att umgås med och det är lätt hänt att man trillar ner i kärleksgropen. När man väl vunnit erat hjärta vill man ha er för sig själv, men man blir då lätt orolig eftersom man vet hur lätt utomstående killar har för att fatta tycke för denna typ av tjej. Passar man sig då inte så kan detta orosmoment lätt förstöra förhållandet innan det ens tagit fart.

I mina ögon, är det på detta sätt som jag menar att ni mctjejer är lite farliga. Hoppas du förstod mig :).



EDIT: Menade inte att dra alla hojbrudar över en kant, utan jag talar bara utifrån egna erfarenheter :pannkyss.
 
Last edited:

rockagill

Våren är här!
Gick med
24 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
GSXR 750, 2 minimotosar och jetski =)
Vill ni grabbar som åker hoj ha en tjej som kör hoj, eller föredrar ni en tjej som sitter bak och kramar er? :confused:
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
rockagill skrev:
2479183 Vill ni grabbar som åker hoj ha en tjej som kör hoj, eller föredrar ni en tjej som sitter bak och kramar er? :confused:

själv klart en tjej som åker en hoj jättefort hem till ens säng och kramar en
:tungan
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha okej... Dessvärre har jag råkat ut för det ett antal ggr... En massa killar som kärat ner sej i mej, men det har inte jag fattat förrän de själv eller någon anna berättat det... :rolleyes:
Jag gör ju inget särskilt, kör bara runt på min lilla hoj och har allmänt roligt.. :)

Pinky skrev:
2478947 Mctjejer är i största allmänhet mer öppna och ärliga av sig än vanliga tjejer. Detta leder till att ni är lätta att umgås med och det är lätt hänt att man trillar ner i kärleksgropen. När man väl vunnit erat hjärta vill man ha er för sig själv, men man blir då lätt orolig eftersom man vet hur lätt utomstående killar har för att fatta tycke för denna typ av tjej. Passar man sig då inte så kan detta orosmoment lätt förstöra förhållandet innan det ens tagit fart.

I mina ögon, är det på detta sätt som jag menar att ni mctjejer är lite farliga. Hoppas du förstod mig :).



EDIT: Menade inte att dra alla hojbrudar över en kant, utan jag talar bara utifrån egna erfarenheter :pannkyss.
 

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Pinky skrev:
2478947 Mctjejer är i största allmänhet mer öppna och ärliga av sig än vanliga tjejer. Detta leder till att ni är lätta att umgås med och det är lätt hänt att man trillar ner i kärleksgropen. När man väl vunnit erat hjärta vill man ha er för sig själv, men man blir då lätt orolig eftersom man vet hur lätt utomstående killar har för att fatta tycke för denna typ av tjej. Passar man sig då inte så kan detta orosmoment lätt förstöra förhållandet innan det ens tagit fart.

I mina ögon, är det på detta sätt som jag menar att ni mctjejer är lite farliga. Hoppas du förstod mig :).



EDIT: Menade inte att dra alla hojbrudar över en kant, utan jag talar bara utifrån egna erfarenheter :pannkyss.


Och när ska killar fatta att om man lyckas träffa en kille som får en att falla så kan vilken Brad Pitt som helst stöta på en utan framgång :yoparty

If you play it safe - you'll never fly ;)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
supergirl skrev:
2480574 Och när ska killar fatta att om man lyckas träffa en kille som får en att falla så kan vilken Brad Pitt som helst stöta på en utan framgång :yoparty

If you play it safe - you'll never fly ;)


Haha, det är inte lätt för de, grottmänniskorna i de träder ju fram...! :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top