Milla skrev:2476853![]()
![]()
Se så, ta nu resten på MSN...![]()
Milla skrev:2476853![]()
![]()
Se så, ta nu resten på MSN...![]()
Mulles skrev:2476934Och alla vackra ord om att denna tråd inte är en "raggartråd"...i ärlighetens namn borde det väl finnas en ren matchmakingtråd på sporthoj. Lika intressen borde väl borga för att det skulle kunna finnas potential för att minska antalet svenska singlar.
Swish skrev:2476947ja, faktiskt..!
Mulles skrev:2476966Jamen, visst är det verkligen en bra ide´ och det kan ju inte bara vara vi som tycker det
Det kan nog bli en spännande och utmanande uppgift för Swedie att få en sån att fungera![]()
Pinky skrev:2477151Man ska passa sig jävligt noga för brudar som kör mc....dom är inte som vanliga tjejer!
.
Swish skrev:2477166Vad är det för fel på oss då...?![]()
Swish skrev:2477166Vad är det för fel på oss då...?![]()
rockagill skrev:2479183Vill ni grabbar som åker hoj ha en tjej som kör hoj, eller föredrar ni en tjej som sitter bak och kramar er?![]()
rockagill skrev:2479183Vill ni grabbar som åker hoj ha en tjej som kör hoj, eller föredrar ni en tjej som sitter bak och kramar er?![]()
Mulles skrev:2479281Kan man inte få både och ??
Malle skrev:2479292De är klart att man kan![]()
![]()
![]()
Pinky skrev:2478947Mctjejer är i största allmänhet mer öppna och ärliga av sig än vanliga tjejer. Detta leder till att ni är lätta att umgås med och det är lätt hänt att man trillar ner i kärleksgropen. När man väl vunnit erat hjärta vill man ha er för sig själv, men man blir då lätt orolig eftersom man vet hur lätt utomstående killar har för att fatta tycke för denna typ av tjej. Passar man sig då inte så kan detta orosmoment lätt förstöra förhållandet innan det ens tagit fart.
I mina ögon, är det på detta sätt som jag menar att ni mctjejer är lite farliga. Hoppas du förstod mig.
EDIT: Menade inte att dra alla hojbrudar över en kant, utan jag talar bara utifrån egna erfarenheter.
Pinky skrev:2478947Mctjejer är i största allmänhet mer öppna och ärliga av sig än vanliga tjejer. Detta leder till att ni är lätta att umgås med och det är lätt hänt att man trillar ner i kärleksgropen. När man väl vunnit erat hjärta vill man ha er för sig själv, men man blir då lätt orolig eftersom man vet hur lätt utomstående killar har för att fatta tycke för denna typ av tjej. Passar man sig då inte så kan detta orosmoment lätt förstöra förhållandet innan det ens tagit fart.
I mina ögon, är det på detta sätt som jag menar att ni mctjejer är lite farliga. Hoppas du förstod mig.
EDIT: Menade inte att dra alla hojbrudar över en kant, utan jag talar bara utifrån egna erfarenheter.
supergirl skrev:2480574Och när ska killar fatta att om man lyckas träffa en kille som får en att falla så kan vilken Brad Pitt som helst stöta på en utan framgång![]()
If you play it safe - you'll never fly![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |