Blackninja
Ny medlem
Macho Woman skrev:Glass i sängen? Blir inte det kletigt och fula fläckar? Sånt är man ju inte van vid!
berors på var du lägger glassen............
Macho Woman skrev:Glass i sängen? Blir inte det kletigt och fula fläckar? Sånt är man ju inte van vid!
Bikerbitch skrev:Liwa 1 - Vad ska du med två räsers till? Jag kan ta över 600.an!
Acrid skrev:WOOOHOOOOOO! I like your avatar BB! (Ja jag vet, jag missbrukar smileys.)
Felix skrev:Det var ett jäkla tjöt sist det var lättklädda damer på forumet.. och då i kombination med hojar.. nu är det gossar i badkar och som hatthållare framför bilar
Inte för att jag klagar, men är det inte lite dubbelmoral?
/Felix (på jakt efter ny avatar?)
Felix skrev:Det var ett jäkla tjöt sist det var lättklädda damer på forumet.. och då i kombination med hojar.. nu är det gossar i badkar och som hatthållare framför bilar
Inte för att jag klagar, men är det inte lite dubbelmoral?
/Felix (på jakt efter ny avatar?)
Macho Woman skrev:Min då?
Acrid skrev:Kan bara tala för mig själv och jag har inte yppat ngt i diskussionen ang. lättklädda damer...så dubbelmoral : up yours ..lr kanske inte men du förstår va?!
Sen tycker jag att vi skiter i sånna diskussioner å njuter istället!
bebbe skrev:Var är huvud informationen då
Macho Woman skrev:OBS! OBS! Viktig uppdatering. Sporthojsdam nr.1 är numera singel. Ring Se&Hör för vidare information.
Freppa skrev:Se och hör hävdar å det bestämdaste att Carola inte alls är singel. Inte heller Tone Norum, Kronprinsessan, eller Mark Levengood. Vem menar du då?!
Macho Woman skrev:Nu vill jag ta till bölasmileyn... Är inte jag din nummer ett, Freppa?
woofes skrev:vart tog "12) Lisa, 79:a, Göteborg, utan finne" vägen? tror det var tingeling_66680s fel
Felix skrev:Up yours, hårda ord.. och jag är känslig kille, (bölasmiley här). Jag har inget emot halvnakna karlar eller fruntimmer, ville mest bråka lite..
Tittade ut och såg att de är perfekt hojväder (sol och blåser storm). Så nu skall jag inte ligga i sängen och slöa mer! see you on the road!
/Felix
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari