Tjejer som utnyttjar killar...!

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Ääh vafan kom igen slappna av!! Nån nång kommer du också bli av med oskulden även om det kanske tar lite tid, men du kan inte begär att du ska få ligga med en hoj brud när du fortfaran kör.... Moppe..?

Skaffa lite hår på bröstet och raka skägget så kommer turen även att komma till dig. :)
 

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Welcome to the reality guys...
Om en tjej behöver hjälp med någonting och en kille erbjuder hans hjälp, ska hon inte ta den chansen då för att ni KANSKE kan bli besvikna och börja grina för att ni inte får komma till?
Sen att ni killar kan springa med skiftnyckeln i högsta hugg som katten kring het gröt är väl upp till er... tror sällan att ni fått ett löfte om att få ligga i förskott mot ett oljebyte?
Att hon sen inte vill ligga med dig kan ju bara vara att hon inte tycker att du är attraktiv, inga andra hard feelings om att hon inte uppskattat er hjälp...

Allt skulle vara så mkt lättare om ni killar inte stirrade er blinda på en hojtjej bara för att hon råkar ha tuttar, utan istället såg henne som ännu en person som gillar att köra hoj...:va
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Att hon sen inte vill ligga med dig kan ju bara vara att hon inte tycker att du är attraktiv, inga andra hard feelings om att hon inte uppskattat er

Enda anledningen till att en brud finner en man attraktiv eller inte handlar om huruvida hon anser manen står över henne socialt eller inte. That's it.

"attraktivitet" för en kvinna ligger inte i utseendet hos en man.
 

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Enda anledningen till att en brud finner en man attraktiv eller inte handlar om huruvida hon anser manen står över henne socialt eller inte. That's it.

"attraktivitet" för en kvinna ligger inte i utseendet hos en man.

Vart har jag skrivit att en man som är attraktiv = snygg?

Har man haft en kväll i garaget ihop så han man väl förhoppningsvis pratat lite och umgåtts också?
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Att man som kille inte lyckas få en tjej i säng är väl inte så konstigt, det är ju bara läsa den här tråden så förstår man..

Men det är ju klart sen kan ju inte alla göra som jag och bara peka på den vackraste och bäst hoj tjejen som finns och säga att "henne ska jag ha" och sen få henne...
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Nu har inte jag läst hela tråden, men är det ingen som fått borra?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Mad_Skillz får tydligen borra allt han går fram till.....resterande får sitta på läktaren och fundera.
Coolt, håller han kurser så vi andra dödliga kan få lära oss eller är det bara till att avundsjukt hålla sig undan?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Vi båda har mopeder så tydligen spelar det ingen roll vad vi lär oss :gråta
Hopp, dåså, bara man vet hur landet ligger så kan man lära sig leva med det.
Jag laminerar penis nu ifall världsordningen förändras o motarder blir lika grymt som stunthoj nångång.
Hoppet är det sista som lämnar kroppen. :)
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Hopp, dåså, bara man vet hur landet ligger så kan man lära sig leva med det.
Jag laminerar penis nu ifall världsordningen förändras o motarder blir lika grymt som stunthoj nångång.
Hoppet är det sista som lämnar kroppen. :)

Du verkar inte ha fattat nånting.. Stunt hoj? det är gixxer som gäller och en fet jävla sukka balle!
Sen kan man gå in på vilken krog som helst tex, ta ett stadigt tag och dunka kuk jäveln som en näve i bordet BAM!!! Så bordsskivan viker sig på mitten och trä flisorna bara yr längst väggarna sen kolla sig om kring och fråga om det är nån som är hungrig!:tummenupp

Men först och främst.. Skaffa en riktig hoj!
 

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
:krama
Du verkar inte ha fattat nånting.. Stunt hoj? det är gixxer som gäller och en fet jävla sukka balle!
Sen kan man gå in på vilken krog som helst tex, ta ett stadigt tag och dunka kuk jäveln som en näve i bordet BAM!!! Så bordsskivan viker sig på mitten och trä flisorna bara yr längst väggarna sen kolla sig om kring och fråga om det är nån som är hungrig!:tummenupp

Men först och främst.. Skaffa en riktig hoj!

Mmm...det va ju precis så du gjorde va? :va Aja förra inlägget va ju lite gulligt iallafall :gnissla:krama

Sen är ju en gixxer ett säkert kort :yoparty
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
:krama

Mmm...det va ju precis så du gjorde va? :va Aja förra inlägget va ju lite gulligt iallafall :gnissla:krama

Sen är ju en gixxer ett säkert kort :yoparty

Man behöver ju inte gör så varje gång, ibland kan man ju faktiskt var lite rädd om möblerna..

Räcker gott och väl med att ställa sig bredvid hojen lite lätt tillbakalutad och stödja sig mot den iklädd T shirt, slitna jeans en cowboyhatt och schysta solglajjor.. Ha gärna ett grässtrå i munnen och en tatuering på axeln med texten "Cowboy to the bone" sen är det bara att dra ner glajjorna lite lätt med pekfingret och spana in, pussa lite lätt i luften och blinka till med ögat så kommer dom! :)

Men det gäller att va snabb så man kan sticka när det blir för mycket annars blir man uppäten!

Men på mig är det bara en som får pussa det därför jag alltid kör så fort så ingen brud ska hinna efter och ta mig! "Lyxproblem" eller "sukka kille" kärt barn har många namn! :tummenupp
 

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
meken
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Har sporthoj blivit cynismens högborg, jag bara undrar. Det är väl ett känt faktum att snubbar, inklusive mig själv, hjälper brudar med olika saker ibland. Sen om det blir ligga av eller inte, skit samma tycker jag, känns inte som det hör hit. Antagligen är jag för gammal för att stämma in i den allmänna klagosången, beträffande brist på ligga.

Kärlek är inget jag skulle skaffa mig genom att hjälpa en brewd med oljebyte.

håller fullständigt med,men sh är väl inte känt för sin empati direkt haha
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top