Victor skrev:Men utseendefixerade tjejer brukar vara snygga enligt mina empiristiska tester.
Och för att göra det ännu tydligare, vem har stött på en ful, utseendefixerad tjej?
true, true.
Lika barn leka bäst.
Victor skrev:Men utseendefixerade tjejer brukar vara snygga enligt mina empiristiska tester.
Och för att göra det ännu tydligare, vem har stött på en ful, utseendefixerad tjej?
Grattis farbron, snygga tjejer är din krejj allså.
porec skrev:hehe ja det brukar ju du göra.. men jag har då fan inte sätt några nära dig.. hehehe... skojar lite med dig...
slutar du vid 4-5 tiden på dagarna elelr.. brukar ju se dig ute innnan 6...
Å detta är till Nobby.. hehehe du kan ju inte äns runka nu.. hahaha (har gipsad hand om nån undrar)
Långa farbron skrev:Man vill ju ha dom som tar en för pengarna,då vet man iaf varför.
Man måste inte bli kär.... det gäller bara att ha en tillräckligt vacker hojIronMike skrev:Fifan,..
Själv chacka jag hoj -igen, efter att en relation tog slut. Behövde något att trösta mig med.....med hojjen blev man helt plötsligt en intressant person i flertalet flickors ögon, utan att jag ansträngt mig
Glöm de där, kirra uppkörningen, så blir allt bra.
Mvh
MHK skrev:Japp de kan stämma med tiden...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |