Tjejer, varför svankar ni....

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
För att de flesta tjejer inte har en stor ölmage som är i vägen. :arsele

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Tycker att här i stan är det mest snubbar som svankar järnet, rena copacabana. Usch, trådraka armar och så fötterna som Janne Långben. Rekordet tar han på grå R1 med röd ram med Ducce i släptåg, streetfighter om jag inte minns fel. Även han som en anka redo för parning. Ingen trevlig syn.

Ni får skärpa er, flickor. När ni gör det hamnar det under kategorin 'ART'.:kär

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tycker att här i stan är det mest snubbar som svankar järnet, rena copacabana. Usch, trådraka armar och så fötterna som Janne Långben. Rekordet tar han på grå R1 med röd ram med Ducce i släptåg, streetfighter om jag inte minns fel. Även han som en anka redo för parning. Ingen trevlig syn.

Ni får skärpa er, flickor. När ni gör det hamnar det under kategorin 'ART'.:kär

Är din stad samma som min? Ska se om man lyckas ta några svank bilder på sturup nästa söndag. Kan dock inte lova det blir tjejer. :D

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Är din stad samma som min? Ska se om man lyckas ta några svank bilder på sturup nästa söndag. Kan dock inte lova det blir tjejer. :D

Samma stad. Du får jobba på marknadsföringen. Det där är inte frestande, 'inte' som i 'inte alls'.

Pinne med kamera en halvmeter ut från ankröven på alla tjejekipage borde finnas i reglementet.:fakta

Naturligtvis i utbildningssyfte.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Samma stad. Du får jobba på marknadsföringen. Det där är inte frestande, 'inte' som i 'inte alls'.

Pinne med kamera en halvmeter ut från ankröven på alla tjejekipage borde finnas i reglementet.:fakta

Naturligtvis i utbildningssyfte.

hahah det är ju inte mitt fel att 98% av alla som kör bana är snubbar. Men nästa år blir det bara 97% snubbar för då ska jag köra. :D kom ut till sturup 26e så kan du få ta en bild när jag svankar när jag fotar de andra. :tungan :D :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Jamen du kan få fixa bilder på tjejjer även om dom inte svankar, även om det blir lite ot. :fakta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Sist jag såg en hojtjejj som svankade hade hon nog en ölmage som torde va lite i vägen, gick tydligen bra att svanka ändå. Röva kom upp en bit på kutsen bara. :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Sist jag såg en hojtjejj som svankade hade hon nog en ölmage som torde va lite i vägen, gick tydligen bra att svanka ändå. Röva kom upp en bit på kutsen bara. :tummenupp

we are born to svank!! :D and You are born 2 love it!! :hihi

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
hahah det är ju inte mitt fel att 98% av alla som kör bana är snubbar. Men nästa år blir det bara 97% snubbar för då ska jag köra. :D kom ut till sturup 26e så kan du få ta en bild när jag svankar när jag fotar de andra. :tungan :D :hihi

Generöst, men....hela upplägget lämnar en lite fadd bismak för min del. Lutar ju åt grooming, detta. Ska f ö beta av lite mil den helgen så det blir inget med det. Bra, då är alla galningar på banan då? Blir visserligen nog mest Småland/Östergötland.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag kan komma förbi på hojen i nya dressen och svanka lite, då går det en halv procent åt nåt håll.

cosplay-sailor-moon.jpg

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Generöst, men....hela upplägget lämnar en lite fadd bismak för min del. Lutar ju åt grooming, detta. Ska f ö beta av lite mil den helgen så det blir inget med det. Bra, då är alla galningar på banan då? Blir visserligen nog mest Småland/Östergötland.

Tyvärr så är de galningar som kör bana inte samma galningar som kör gata, de är fd gatåkare men som insett det braiga med bana. :) Så du får stå ut med de dummaste av dumma på gata. :tungan

Ähh va du va grinig då. :krama

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu har jag hittat en "ska svänga vänster när bilen passerat-bild" på mig, och jag svankar då sannerligen inte!

614811_4415235261445_1644486782_o.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hade den på vinterförvaring hos Henke Hå, det är hans fel! Sitter en på andra sidan med, den är inte bättre! :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln