bikerwoman
Bannad
Inte värt att man provar...finns ju risk att man fastnar.. och nu har jag ju lovat gubben att inte köpa ny hoj på 5 år!!
bikerwoman skrev:Inte värt att man provar...finns ju risk att man fastnar.. och nu har jag ju lovat gubben att inte köpa ny hoj på 5 år!!
Perfekt! Da båjjfränd har ju ändå ingen nytta av Husan den här dagen! Det är klart vi ska ha kuddkrig och jordgubbar!issi skrev:Jag bokar Husan på stört och skriver en oändligt lång lista på grejjer jag vill att pojkvännen skall göra JUST DEN dagen...
Dagen är bokad och helig!!!
Är de tjejfest efteråt, med kuddkrig och jordgubbar???
issi
Vad kul! Teknis MC ser fram emot massor av nya, kvinnliga medlemmar. Fast vi skippar tequilan va? *orolig*Corki skrev:Absolut!!
Kanonkul initiativ.
Har en hel klubb att tillfråga åxå. En annan än Tequila dvs.
Hur många kan vara med?
Ser fram emot att höra av dig
/C
Det är klart du ska prova, ni kan behöva en riktig best i familjen. Jag ska minsann sätta din make på min när vi har avrostning i april så ska du få se.bikerwoman skrev:Inte värt att man provar...finns ju risk att man fastnar.. och nu har jag ju lovat gubben att inte köpa ny hoj på 5 år!!
Det var ju så länge sedan vi körde ihop gumsan, så nu måste jag ju fixa en körning som lockar rejsbrudar som du. Vi får tacka Olle för att han petade lite på dig, vi syns i sommar!Åsa skrev:*Ti hi* detta låter ju buskul. Inbokat i kalendern nu
Tack lillOlle för tipset & Fröken Yasha för initivet ;-)
Puss på dig gumman
issi skrev:Är de tjejfest efteråt, med kuddkrig och jordgubbar???
Jag lägger in en blänkar i RR forumet medYasha skrev:Det var ju så länge sedan vi körde ihop gumsan, så nu måste jag ju fixa en körning som lockar rejsbrudar som du. Vi får tacka Olle för att han petade lite på dig, vi syns i sommar!
Yasha skrev:Bara en sista "blänkare". Kom gärna med råd och tips, idéer och synpunkter på den här dagen. Vi har som sagt möte den 16/2 och innan dess är det bra om jag har fått så mycket som möjligt.
Självklart kommer vi att jobba med detaljerna även efter, men kom igen! Idéskapandet är välkommet även från herrarna på forumet, det kommer er tillgodo också på nå't sätt ska ni se.
/ Veronica
Det kommer att komma med, jag lovar!Alicia skrev:Jag vill veta allt!!
Ex. hur man kör, hur man sitter, fakta om hojarna med mera.
Har ni funderat mer på hur det blir om man kan låna hoj där?
Jag tror att det här kommer att bli kanon.
Yasha skrev:Det kommer att komma med, jag lovar!
Efter mötet den 16e, har vi förhoppningsvis lite mer info om hojlån, men du KOMMER att kunna låna en hoj för dagen. Mina hojar kommer bland annat att stå till förfogande och RaceMe och Ola har också lovat "bort" sina.
Syss skrev:Jag ser mer och mer fram emot det här! Man kanske inte behöver känna sig så bortgjord om det är fler som aldrig har testat!
Tycker det ser så himla svårt ut att köra...
Nej, tvärtom! Du ska ju passa på att prova på något kul och lära dig något nytt och INTE känna dig bortgjord alls! Det är så himla roligt att så många är nyfikna och vill testa.Syss skrev:Jag ser mer och mer fram emot det här! Man kanske inte behöver känna sig så bortgjord om det är fler som aldrig har testat!
Tycker det ser så himla svårt ut att köra...
Alicia skrev:Har hellre aldrig testat så du behehöver inte känna dig ensam.
Tror att det kommer bli hur kul som helst även fast man är nybörjare.
Bara att våga (enkelt å säga nu)
Yasha skrev:Nej, tvärtom! Du ska ju passa på att prova på något kul och lära dig något nytt och INTE känna dig bortgjord alls! Det är så himla roligt att så många är nyfikna och vill testa.
Och det är inte svårare att köra en motard än någon annan mc. Det som kan vara svårt är att bemästra tekniken så man kör snabbt och säkert som proffsen, men det kan väl ingen begära när man aldrig provat förut,eller hur?!?
Alla har varit nybörjare nå'n gång! Tänk på det!
Sluta genast att oroa er för benet som åker ut när det går fort och det är slirigt, ni ska se att det löser sig när ni kommer upp på hojen och har fått lite körteknikteori innanför västen.Syss skrev:...det är ju det där med en massa ben ut hit och dit... Det kan vara det som gör det...
Hehe, jag är fortfarande nybörjare på att köra hoj, överhuvudtaget! Har inte mer än 1000 mil i ryggen.. Men det ska nog gå bra!
Yasha skrev:Sluta genast att oroa er för benet som åker ut när det går fort och det är slirigt, ni ska se att det löser sig när ni kommer upp på hojen och har fått lite körteknikteori innanför västen.
Dessutom är det inte att rekommendera att slänga ut foten om man inte har rejäla skydd, dvs crosstövlar, på fötterna.
Och vet du, det kommer att gå hur bra som helst!
Syss skrev:Precis!! Jättelätt att sitta här och vara kaxig!
Jag håller med det du skrev tidigare, det är ju det där med en massa ben ut hit och dit... Det kan vara det som gör det...
Hehe, jag är fortfarande nybörjare på att köra hoj, överhuvudtaget! Har inte mer än 1000 mil i ryggen.. Men det ska nog gå bra!
Syss skrev:Hehe, jag är fortfarande nybörjare på att köra hoj, överhuvudtaget! Har inte mer än 1000 mil i ryggen.. Men det ska nog gå bra!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|