Det ar MIG du ska muta...mr_rockster skrev:Vad ska du ha? Vid ett sådant här tillfälle är pengar inga problem, det gäller att prioritera
Det ar MIG du ska muta...mr_rockster skrev:Vad ska du ha? Vid ett sådant här tillfälle är pengar inga problem, det gäller att prioritera
mr_rockster skrev:Hojarna skiter både jag och supermoto i, det var kuddkriget efteråt vi (iaf jag) pratade om , Det skulle tydligen hållas i supermarios lägenhet å det var dit jag ville in
lilltryne skrev:Låter skoj det här! Har länge varit sugen på en motard, men de är ju så höga. Men som sagt, de väger ju inte så mycket så man kanske fixar o hålla upp dem ändå utan att behöva ha båda fötterna i backen.
Det får vi se när inbjudan är ute och anmälan OCH inbetalning kan göras, men jag har satt ett max till 45 första ggn, så jag hoppas det blir fullt.Wheeliegirl skrev:Yasha, hur många brudar blir det?
Kanon! Du är välkommen! (ja, det är ni andra också förstås.) Och Husan kommer vara där som utlåningsobjekt, så provkörning är fullt möjlig.Emmi skrev:Jag e på Yasha, men det vet du väl? Dock med egen hoj, skulle va kul att prova din Husa också förstås!
Om din försäkring gäller vid träning för tävling eller liknande evenemang så har du försäkring, men jag skulle inte tro det. Du får kolla.Emmi skrev:Hur funkar försäkringar och sånt? Jag har ju helförsäkrad hoj på inhängnat område med dubbel självrisk inom vagnskadan, gäller den?
Klubben har försäkring som gäller personskador vid körning på banan, för förare som är medlemmar i SVEMO-ansluten klubb. Om man inte har ett medlemskap i en SVEMO-ansluten klubb har man möjlighet att teckna medlemskap i Teknis MC på plats, den 15/7. I övrigt rekommenderar vi alla deltagare att teckna en privat olycksfallsförsäkring, (men det hoppas jag att alla som kör mc har i vilket fall som helst).Emmi skrev:Det kan ju inte räknas som träning för tävling, då gäller den inte. Är ju en pröva-på-dag. Annars gäller den banåkning.
Vad var det annars för banförsäkring man va tvungen att ha?
Yasha skrev:Klubben har försäkring som gäller personskador vid körning på banan, för förare som är medlemmar i SVEMO-ansluten klubb. Om man inte har ett medlemskap i en SVEMO-ansluten klubb har man möjlighet att teckna medlemskap i Teknis MC på plats, den 15/7. I övrigt rekommenderar vi alla deltagare att teckna en privat olycksfallsförsäkring, (men det hoppas jag att alla som kör mc har i vilket fall som helst).
Vad gäller försäkringar på motorcyklar, gäller vad jag vet inga försäkringar då vi arrangerar en prova-på-dag för att ger fler tjejer chansen att testa att köra motard på bana för att värva fler tjejer till sporten. Det är INTE en trafikövning eller en generell bandag med registrerade och trafikförsäkrade fordon, utan just en dag att jämställa med träning för tävling.
Om någon kan förklara det här bättre, så gör det snälla.
Allt står i informationen om dagen, men kortfattat så ja, vi kommer att ha ett begränsat antal hojar att låna ut, men självklart är det bättre att ha med sig en egen.Alicia skrev:Kommer ni ha hojar som man kan låna eller måste man fixa hoj själv?
Och om ni nu lånar ut hojar, vad gäller vid en krasch?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|