Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

pa2hjul

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Gbg
Hoj
Inte husaberg
Tyckte mig höra att någon efterfrågade husabergtjejerna från på2hjul. Jag får väl helt enkelt dela med mig av några då. Här kommer de. ;)
 

Bifogat

  • superbak.jpg
    superbak.jpg
    82.4 KB · Visningar: 2,665
  • tvahusa.jpg
    tvahusa.jpg
    110.7 KB · Visningar: 3,355
  • husagirl2.jpg
    husagirl2.jpg
    110.2 KB · Visningar: 2,002
  • husabakar2.jpg
    husabakar2.jpg
    139.4 KB · Visningar: 1,888
  • husagirl1.jpg
    husagirl1.jpg
    105.4 KB · Visningar: 1,597
  • husabakar1.jpg
    husabakar1.jpg
    113.9 KB · Visningar: 3,728

pa2hjul

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Gbg
Hoj
Inte husaberg
Fler...
 

Bifogat

  • alla3fram3.jpg
    alla3fram3.jpg
    129.9 KB · Visningar: 1,549
  • alla3fram1.jpg
    alla3fram1.jpg
    131.4 KB · Visningar: 1,507
  • alla3fram2.jpg
    alla3fram2.jpg
    139.5 KB · Visningar: 1,661
  • starkhusa.jpg
    starkhusa.jpg
    125.3 KB · Visningar: 1,903

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Tyckte bara Husaberg var pinsamma. Använda sig utav tjejer som inte såg ut en dag över 14 :7peta
 

pa2hjul

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Gbg
Hoj
Inte husaberg
Marals76 skrev:
Tyckte bara Husaberg var pinsamma. Använda sig utav tjejer som inte såg ut en dag över 14 :7peta

Que? Jag vet inte hur dina tjejer ser ut men jag tyckte de såg bra mycket äldre ut än 14 år... Sedan kan man tycka att de är pinsamma eller vad man vill men jag tyckte de var söta å trevliga...
 

Bifogat

  • husagirl3.jpg
    husagirl3.jpg
    95.5 KB · Visningar: 1,574
  • husagirl4.jpg
    husagirl4.jpg
    79.9 KB · Visningar: 1,510

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Husabergtjejen med mörkt hår var lätt den sötaste monterbruden på hela mässan, många andra montrars brudar var ju bara plastiga... :gnissla

Sen fick jag höra att Suzuki fått in över 100 klagomål på förra året monterbrud med det målade skinnstället. Hur fan orkar man ens sätta sig och skriva ett klagomål på en sådan sak :va
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Mattiaz skrev:
Husabergtjejen med mörkt hår var lätt den sötaste monterbruden på hela mässan, många andra montrars brudar var ju bara plastiga... :gnissla

Sen fick jag höra att Suzuki fått in över 100 klagomål på förra året monterbrud med det målade skinnstället. Hur fan orkar man ens sätta sig och skriva ett klagomål på en sådan sak :va


Personligen tycker jag det känns ganska förlegat och faktiskt osmakligt att använda sig av lättklädda brudar för att locka folk till ens monter/att köpa ens tidning (se på utländska MC-tidningar, exemepelvis). Det är bara att hoppas att även utställarna snarast inser att lättklädda tjejer inte har med bilar, hojar och annat att göra...
 

Bettan

Oskuld bakom styret...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Gävle
Hoj
VS 800 Intruder
Nej vet du vad!

Åh, vad trött jag blir! Det är väl bättre att införa lättklädda karlar också i så fall?! :banana
 

pa2hjul

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Gbg
Hoj
Inte husaberg
Syss skrev:
Personligen tycker jag det känns ganska förlegat och faktiskt osmakligt att använda sig av lättklädda brudar för att locka folk till ens monter/att köpa ens tidning (se på utländska MC-tidningar, exemepelvis). Det är bara att hoppas att även utställarna snarast inser att lättklädda tjejer inte har med bilar, hojar och annat att göra...
Dessa tjejer visar lite mage, är det värre än att visa sin urringning på sin avatarbild t.ex?
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Bettan skrev:
Åh, vad trött jag blir! Det är väl bättre att införa lättklädda karlar också i så fall?! :banana


Du kan få ha hur många lättklädda killar du vill fast du får ha dem i koppel så att de inte smiter från suzukis glidare :hihi

Att Husaberg nu behöver monterbrudar måste tyda på att grejerna har försämrats till den grad att det behövs brudar för att killarna skall köpa dem.......
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
pa2hjul skrev:
Dessa tjejer visar lite mage, är det värre än att visa sin urringning på sin avatarbild t.ex?

Tja, jag vet inte, men jag har alltid haft den avataren, har den överallt - antar att du syftar på mig - och jag gör det iaf inte för att få killar att komma och titta på och köpa min hoj. Jag tycker inte du kan kalla det samma sak.

Jag tycker att om tjejerna stod där - klädda hur som helst, visandes magen eller i ett påmålat "skinnställ" - för att de verkligen älskade hojarna, vore det en annan sak. Mässbesökarna får väl klä sig hur de vill, antar jag?
Det är utställarnas trångsynthet jag upprörs över. Jag vill vare sig ha nakna tjejer eller killar på - eller omkring - hojarna, jag vill se hojarna.

Det är ju inte direkt som att tjejerna står där och kan svara på frågor om hojarna, typ försäljare, heller.... De har helt enkelt inget där att göra!
 

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
Tror alla tjejer älskar hojar...(är jag trångsynt nu? :) )
 
Last edited:

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
stephenj skrev:
Tror alla tjejer älskar hoj...(är jag trångsynt nu? :) )


:D
Hur kan man låta bli att älska hojar?! ;)


Men det är fortfarande osmakligt, i mina ögon. Men men, jag är väl bara en dum, ytlig blondin, så vad vet jag. :rolleyes:
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Syss skrev:
Personligen tycker jag det känns ganska förlegat och faktiskt osmakligt att använda sig av lättklädda brudar för att locka folk till ens monter/att köpa ens tidning (se på utländska MC-tidningar, exemepelvis). Det är bara att hoppas att även utställarna snarast inser att lättklädda tjejer inte har med bilar, hojar och annat att göra...

Jisses va mesigt :rolleyes:
Att ni aldrig tröttnar på såna uttalanden.
 

pa2hjul

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Gbg
Hoj
Inte husaberg
Har du någongång hört talas om att "all reklam är bra reklam". Det drar folk till montern, där kan man prata med någon från husaberg fall man är intresserad av att veta mer...
 

trille

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Mitt i sverige
Hoj
R1 + 2x GRC
Syss skrev:
Personligen tycker jag det känns ganska förlegat och faktiskt osmakligt att använda sig av lättklädda brudar för att locka folk till ens monter/att köpa ens tidning (se på utländska MC-tidningar, exemepelvis). Det är bara att hoppas att även utställarna snarast inser att lättklädda tjejer inte har med bilar, hojar och annat att göra...

Det är bättre att stå i kort kjol och liten tight top på sviestad när det regnar och är 8 grader varmt på en tisdagsträning förståss...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top