Tjejerna på på2hjul....

Status
Ej öppen för fler svar.

-Sandman-

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 2004
pa2hjul skrev:
Han kanske har full koll på märket som han säljer kalsonger för. Ser du han efter en fotbollsmatch så kan du fråga lite om hur du ska tvätta dina CK kalsonger, då e det okej förstår du väl ;)

Just det :)

Tycker allfall att vissa damer borde gnälla lika mycket på kalling reklam som lite lättklädda flickor...

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
Kvinnokroppen kan vara det vackraste som finns, tror både killar o tjejer kan se skönhet. För mig så "stör" dom lättklädda tjejerna ungefär lika mycket som en vacker bakgrundsbild på en monter.... :)

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
trille skrev:
Det är bättre att stå i kort kjol och liten tight top på sviestad när det regnar och är 8 grader varmt på en tisdagsträning förståss...

Jomen, självklart. Det är en HELT annan sak. :rolleyes:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Hmmm....... jag tyckte de såg bättre ut i verkligheten :va Jaja, det är väl det som räknas :tungan

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Som sagt, "Vackra kvinnor säljer.
Det är inte fördommar utan det är sanningen."
Citerar H&M:s VD.

Hacka inte ner mig nu tjejer men så är det bara liksom. Och det verkar ju funka hyffsat. :)

Ska jag vara ärlig så är tjejerna på bilderna inte så snygga. Så mig skulle de inte kunna sälja ett smack åt.

Last edited:

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Headbanger skrev:
Löjligt... Hade det vart killar som stått där istället hade det inte varit någon diskussion alls.

Öhhh joooomeeenvistassåååå....
Du tror på fullt allvar att det inte hade varit en diskussion om två till fyra manliga fotomodeller hade stått i Yamahas monter iförda enbart tighta badbrallor?

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
granath_ skrev:

Vad bra. :)

Jag hoppas alla förstår mig nu, jag är ju naturligtvis inhyrd av LMS för att göra reklam för Sviestad och Roadracing. Det är därför jag går omkring där klädd på det där viset. Så jag hoppas ni kommer och besöker Sviestad och tittar lite på mig i sommar.
Och jag ska genast sluta - nu när jag är avslöjad - att låtsas tycka om hojar.

Och bara så ni vet, jag är bara ute efter sex. Med alla. Hela tiden. Det spelar ingen roll att jag har pojkvän. Så våldta mig gärna, jag har ju en urringad topp också.

:rolleyes:

pa2hjul

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
Inte husaberg
Var det någon som sade förutfattade meningar? Tjejerna får betalt för att åka på mässa å ha på sig kläder som visar magen, husaberg får fler folk i sin monter.

Logiskt? Ganska enl. mig...

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
För som vi alla vet så får 5 av 6 tjejer på Lernia stock :rolleyes:

Men ärligt tyckte inte att dom gjorde någon skada,men ingen nytta heller.

Om jag nu skulle vilja provsitta den hojen som dom satt och ålade sig på,så var ju dom bara ivägen.

Men bara för att skapa jämlikhet så skall jag nästa mässa gå omkring i ett par hotpants bland montrarna :rolleyes:

Last edited:

Ka11e

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
KTM Superduke
De kunde man ju ge sig f*n på att denna tråd skulle utmynna i en sexistisk diskussion :huvet
Jag vill se lite bilder på dom två bombnedslagen som stod 3 montrar från Iceman... tror det var något raceteam?! :tuttar

Headbanger

RockeR
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
Suzuki SV1000S -03
benrangel skrev:
Öhhh joooomeeenvistassåååå....
Du tror på fullt allvar att det inte hade varit en diskussion om två till fyra manliga fotomodeller hade stått i Yamahas monter iförda enbart tighta badbrallor?

Haha, jo försig. Men det hade bara varit skrattretande. Då hade diskussionen snarare gått ut på att förlöjliga dom. :1pajas

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM