mera mera mera mera länge leve husabergGSXR1100R skrev:
GSXR1100R skrev:
ja då kan du börja att köpa min hoj dåAce Niki skrev:Nästa mc-märke som använder sig av en snygg kille på en mässa jag besöker lovar jag att köpa en hoj av!
p.s. Sorglig ryggpose...
vad kör du för hojhusaberg tjejer skrev:den där bilden har vi inte.. kan du int skicka till oss.. hm.. ja visst va vi söta. men festa.. tyvärr alla glada människor.. vi festar inte. bara tränar o sover. och äter massa godis...
det va ju inte så bra... men jag är stolt iaf..Ace Niki skrev:Nästa mc-märke som använder sig av en snygg kille på en mässa jag besöker lovar jag att köpa en hoj av!
p.s. Sorglig ryggpose...
husaberg tjejer skrev:... men jag är stolt iaf..
tackar... du vet. har man tränat i två månader bara så kan d inte se så mycket bättre ut.. iaf inte utan massa skit... men jag o min söta vän mår skit bra. o tycker bara att det r massa skit snack här... lr va säger ni.. Vadå får man inte klä sig o se ut hur som helst..burner skrev:Med all rätt
husaberg tjejer skrev:Vadå får man inte klä sig o se ut hur som helst..
Härligt att hörahusaberg tjejer skrev:tackar... du vet. har man tränat i två månader bara så kan d inte se så mycket bättre ut.. iaf inte utan massa skit... men jag o min söta vän mår skit bra. o tycker bara att det r massa skit snack här... lr va säger ni.. Vadå får man inte klä sig o se ut hur som helst..
klart man får klä sig hur man vill fast nu valde väl iofs inte ni kläderna.. men det var så fint såhusaberg tjejer skrev:tackar... du vet. har man tränat i två månader bara så kan d inte se så mycket bättre ut.. iaf inte utan massa skit... men jag o min söta vän mår skit bra. o tycker bara att det r massa skit snack här... lr va säger ni.. Vadå får man inte klä sig o se ut hur som helst..
blom skrev:klart man får klä sig hur man vill fast nu valde väl iofs inte ni kläderna.. men det var så fint så
GSXR1100R skrev:
Så du har byxor som det står Husaberg på nu... ..husaberg tjejer skrev:vi fick välja kläderna kläderna själva Dom fick vi med oss hem också så vi valde med omsorg. mohahaha
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|