Jocke W skrev:Häftigt, så var är våran junior satsning...
Tamtech skrev:Va?? junior...vad är det..?? ja just det, dom är små va?
-Satsning? aldrig äns hört ordet. vad betyder det?
Svensk motorsport 2006
Å inte hjälper det! Nog är man sist i ledet ändåJocke W skrev:Fan dom e ju så jävla små och lätta...tjejerna och supermoto olof
Olof Eriksson skrev:Å inte hjälper det! Nog är man sist i ledet ändå
Jag är så jäkla avis på att hon kan åka sådär när hon e 12 år. 12 år. 12 år. Ni vet hur tidigt det är va?
mm, men tydligen åker hon ifrån alla 125-åkare i landet (sätter banrekord osv) och dessutom kör hon ifrån 250åkarna också. (i RR dvs). Den där dagen tränade hon tydligen med Doug Chandler och Tommy Hayden...Jocke W skrev:Ja, 12 år är inte mycket. Men den där bilden behöver inte betyda så mycket. Ja menar om man bara dumpar kopplingen i högfart med låg växel inför en sväng så har man så där mycket sladd eller mer, vi får leta efter en film istället för att avgöra.
Men det är grymt iallafall
Skulle velat se dig "bara dumpa kopplingen" när du var 12 på en skitstor (för en tolvåring) hojJocke W skrev:Ja, 12 år är inte mycket. Men den där bilden behöver inte betyda så mycket. Ja menar om man bara dumpar kopplingen i högfart med låg växel inför en sväng så har man så där mycket sladd eller mer, vi får leta efter en film istället för att avgöra.
Men det är grymt iallafall
Olof Eriksson skrev:mm, men tydligen åker hon ifrån alla 125-åkare i landet (sätter banrekord osv) och dessutom kör hon ifrån 250åkarna också. (i RR dvs). Den där dagen tränade hon tydligen med Doug Chandler och Tommy Hayden...
*avundsjuka på igen*
Supermoto skrev:Skulle velat se dig "bara dumpa kopplingen" när du var 12 på en skitstor (för en tolvåring) hoj
Eller jag själv för den delen, höhö
Kolla gärna lite på http://www.elenamyers.com/
Mat_hilda skrev:Äh, jag är inte alls avundsjuk...
Bara för jag hade en flickcykel utan motor när jag va 12 år...!!
Jocke W skrev:Det är väl ingen bortförklaring! Du kunde slida in och burna ut ur svängarna med den oxå om du hade tekniken!
Mat_hilda skrev:Äh, jag är inte alls avundsjuk...
Bara för jag hade en flickcykel utan motor när jag va 12 år...!!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|