Tjejkörning i GBG

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Miss_Orchidee skrev:
Hoppas ni hade kul........ fick inte servera nån glass t skinställen igår.....men men............

Dom sa att det var dåligt väder ner mot Halland så vi åkte uppåt kusten istället.. Synd att du inte kunde hänga på. Det var en go tur..

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
essey skrev:
Dom sa att det var dåligt väder ner mot Halland så vi åkte uppåt kusten istället.. Synd att du inte kunde hänga på. Det var en go tur..

dåligt väder.....phu....ja ick stå inne hela dagen å sälja glass....i strålande solsken :)

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
essey skrev:
Sicken tur! :tummenupp Fick du satt fast kåpan ordentligt nu?
Edit: Skruven som hade lossnat alltså..

Jajamen, den satt som berget. Klarade den av blåsten i 260 så lär den ju inte lossna i första taget :D

Lagom kul att alla fick stå o vänta på mig, först på pizzerian där dom glömde min beställning (varför händer det alltid mig?) och sen när kåpan höll på o åka av....

Trevlig tur va det iaf :tummenupp

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
MackeNo1 skrev:
Jajamen, den satt som berget. Klarade den av blåsten i 260 så lär den ju inte lossna i första taget :D

Lagom kul att alla fick stå o vänta på mig, först på pizzerian där dom glömde min beställning (varför händer det alltid mig?) och sen när kåpan höll på o åka av....

Trevlig tur va det iaf :tummenupp

Ja man kan få magsår för mindre hehe...Stackare du hann ju inte ens smälta maten.. :(

Thomb

Hellre amortera än reparera o renovera!
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
SV650S for sail...
Som sagt trivdes ja som fisken i vattnet med sällskapet :tummenupp
Kört sista vändan runt öarna förut men för lite för att lära mig vägarna. Skicket på asfalten var ju helt OK. Hur som helst vill ja gärna göra om d och hoppas vara på då liknande tråd tas upp igen nångång...
/ Thomb

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
Hej hej alla! Ser att det blir ett stort gäng som ska med nu..... :) DESSVÄRRE kan inte jag följa med själv...... Min hoj e trasig, la nog inte i tillräckligt med packningsmassa i ihopsättniningen....så nu har all oljan runnit väck.... :brinnerup

Det e synd å skamm att ja inte kan följa med....jag drog ju igång skiten....tji fick man..... regnar det inte så e d nått annat! :gnissla

Men jag hoppas att ni får en trevlig tur allihopa! Och ni kan ju alltid köra ner till kungsbacka och komma till mitt jobb och äta glass så får ja lite stämmning iallafall..... :) :Bugar

Vaaa! Det var dåligt, att organisatören själv hoppade av! Du kunde väll tagit cykeln :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Vaaa! Det var dåligt, att organisatören själv hoppade av! Du kunde väll tagit cykeln :D

ha ha ha......med tanke på att min montinbike...står i källaren med punka...alderles brotglömmd.........så NEJTACK :3freak

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Pajar alla din tvåhjulingar :confused:

haha...ja fast den används ju inte så d gör mig inte ett skit just nu....sen när ja behöver den kommer ja svära mig förbannad på den....det gör ja just nu på min hoj........

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
haha...ja fast den används ju inte så d gör mig inte ett skit just nu....sen när ja behöver den kommer ja svära mig förbannad på den....det gör ja just nu på min hoj........

Japp, så brukar det va :D Att du inte tar tag i och fixa din hoj då, skall ju bli fint väder till helgen, sägs det :rolleyes:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Japp, så brukar det va :D Att du inte tar tag i och fixa din hoj då, skall ju bli fint väder till helgen, sägs det :rolleyes:

Jag ska jobba hela helgen tyvärr.....jobbar alltid när det är fint väder :huvet
å så väntar jag på en packning och 2 skruvar från Yamaha Center....... å d kan man ju vänta på, fattas bara att dom e restade.... fast iof, ja har aldrig fått vänta speciellt länge på mina saker......men ja vet folk som har det

dom e snälla mot mig....

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
fattas bara att dom e restade.... fast iof, ja har aldrig fått vänta speciellt länge på mina saker......men ja vet folk som har det

dom e snälla mot mig....

Vad kan det bero på :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM