Tjejkväll på Mc-varuhuset!

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Bikerbitch skrev:
Vad innebär killkväll då? Jämföra muskler, snärta varann i rumpan med handduken, olla hojarna och dricka pilsner?
Du får väl prata med Runken som är säljare och höra om dom kan fixa en speciell killkväll. Det behövs ju verkligen fler mcburna killar i detta land. Stå på er! :gnissla

Killkväll innebär att vi precis som ni tjejer går omkring helt ostört med bara en handduk runt midjan och pratar om hur mysigt det var på senaste daten!

:tuttar

Så de så!

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Bikerbitch skrev:
Vad innebär killkväll då? Jämföra muskler, snärta varann i rumpan med handduken, olla hojarna och dricka pilsner?
Du får väl prata med Runken som är säljare och höra om dom kan fixa en speciell killkväll. Det behövs ju verkligen fler mcburna killar i detta land. Stå på er! :gnissla

Nu vet jag inte vad det är för killar du brukar umgås med i din bekantskapskrets men jajja...
Fast, jag kan iofs förstå att ni behöver en liten tjejkväll.. Så slipper ni alla stora stygga kunniga killar. Nu får ni er egen lilla fristad där ni kan gå runt & se vilken hoj som har snyggast färg & ifall den matchar er hårfärg eller ngt..... :rofl

;-)

Bifogat

• Tjejkväll.JPG
    Tjejkväll.JPG
    62.5 KB · Visningar: 80
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Nästa Fredag e det tjejkväll hemma hos mig.

Det blir jag och 10-15 utvalda flickor från SH.

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
RoLLER skrev:
Nästa Fredag e det tjejkväll hemma hos mig.

Det blir jag och 10-15 utvalda flickor från SH.

Jag väntade mig att någon skulle skriva sådär, men ingen gjorde det... men sen, när du gjorde det, så kändes det självklart :highfiverollersmiley :tungan

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
"Insläpp mellan 18:45-19:30"

Ingen kommer att komma.

Av hundra damer är det 100 som inte kan hålla tiden. :tuttar

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Fan vad avis endel killar här verkar vara då :va
MC världen består ju av en större del killar än tjejer. Därför är det väl skittrevligt att det anordnas sånna här kvällar, så de tjejer som kör hoj får träffas å ha sköj? Handlar knappast om att inte tjejer VÅGAR köpa kläder och tillbehör eller sånt om man inte är i grupp. I sånt fall hade vi ju aldrig börjat med motorcyklar överhuvudtaget, då det är sällan det varit med mer än 1-2 tjejer på de körningar jag åkt med på iaf.
(förutom tjejkörningarna då :yoparty )
Lägg av med gnället :7peta
Själv jobbar man ju, så de blir inge med nån tjejkväll, för min del :)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
TinaTjejen skrev:
Fan vad avis en del killar här verkar vara på RoLLER då :va MC världen består ju av en större del killar än tjejer. Därför är det väl skittrevligt att det anordnas sånna här kvällar, så de tjejer som vill få ett skott i råttan får träffas å ha sköj? Handlar knappast om att inte tjejer VÅGAR och eller sånt om man inte är i grupp. I sånt fall hade vi ju aldrig börjat med killar överhuvudtaget, då det är sällan dom vanliga SH-killarna varit med mer än 1-2 tjejer på det jag åkt med på iaf. (förutom bultenkörningarna med RoLLER då :yoparty )
Lägg av med gnället :7peta RoLLER regerar!

Själv jobbar man ju, så de blir inge med nån tjejkväll, för min del :)

Jo jag vet. Det e ett helvete att va den hetasete killen på SH.

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
TinaTjejen skrev:
Handlar knappast om att inte tjejer VÅGAR köpa kläder och tillbehör eller sånt om man inte är i grupp.

Som med dildopartyn alltså?

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Jag jobbar på onsdag :( Stängning dessutom. aja hoppas att det kommer fler gånger :)

/Annicka

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp :lol denna tid på dygnet när man jobbat sen 20 kvällen innan och bara sove 4 timmar mmmmm verkar detta inläg mycke roande på mej :rofl

Aja till poängen jag kommer om jag kan...pm:ar dej lite senre (efter några timmars sömn så jag vet vad jag skriver :lol )

Bikerbitch skrev:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mattias skrev:
Om jag skriver vad jag verkligen tycker så blir jag stämplad som pessimist. (Igen.)

Så jag gör en BB-grej:

Häftigt med tjejer som kör hoj! :rock :rock :rock :rock

Jag gjorde inte fyrtioåtta rockgubbar i mitt första inlägg, vem har lagt till dom andra?

Gräddnos

Guest
Annicka skrev:
Jag jobbar på onsdag :( Stängning dessutom. aja hoppas att det kommer fler gånger :)
/Annicka

Hoppas oxå på fler tillfällen! Ska ut med kollegor, så jag uteblir den här ggn.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning