flygandefaran
protected by angels
Finns det inte något lite snällare ställe man kan köra på, jag tycker att det känns lite häftigt att kasta sig ut på Uringe det första man gör.
jag har ju då alltså aldrig pysslat med sånt här tidigare.
tycker att det vore skönt med en bana som det inte är så mycket folk på och som inte har massa höga hopp och branta backar..
Jodå ... d ska vi kunna orda ... så kan vi presentera oss lite närmare för varandra
Mariii o jag ska åka lite enduro i taxinge någon kväll denna vecka eller nästa.
Kanske Issi me sällskap vill va me då oxå. Alternativt så kan vi stämma träff o köra i Jordbro industriområde, där övade jag mina jungfruturer på min gamla suka .
Vill säga om jag får ihop min systeryster till dess ... jag o marii turades om att simma i sand på arlanda .... men å andra sidan så var inte vi dom enda som gjorde d , o för oss va de ju första ggn på den banan o själv har jag bara kört sand lite i jordbroindustriområde tidigare. Så egentligen så tycker jag väl att vi skötte oss bra ... fast min sista klota så böjde jag växelspaken o hade sönder kåpan o oljefilderslocket till motorn ...stora o små sten överallt i sanden ..... massor..... men vi överlevde .
D e arbetshelg på högstabanan i helgen som kommer ..så d blir inget åka för mig då ....
Last edited: