issi
* 3 äpplen hög, som en smurf... *
jag kan inte flyga och jag är rädd.....
/issi
PS
Micke, när kan jag komma och hämta min Husaberg?? DS
/issi
PS
Micke, när kan jag komma och hämta min Husaberg?? DS
Måste faktiskt ta flintot i försvar lite.... Han ringde mig och undrade om han kunde låna grejer för att kunna köra sista biten. Jag sa "hell no, det är hög tid att tukta kvigan!!"issi skrev:2609778.
.
.Jag fick sitta på McDonalds och tina en stund. Sen kom min kära sambo och mötte upp med bilen.. så jag tyckte att han kunde köra den sista biten, men då "som av en händelse" (ellerhur?!?!??!) hade han glömt både glasögon och linser och utöver det hade han bara mörkt visir på sin hjälm (jag tror att han gjorde det med flit....) Så det var bara att bita ihop och köra dom sista milen också...
.
.
.
Supermoto skrev:2609914Måste faktiskt ta flintot i försvar lite.... Han ringde mig och undrade om han kunde låna grejer för att kunna köra sista biten. Jag sa "hell no, det är hög tid att tukta kvigan!!"
Eller så var jag på väg hem från Märsta och du hade fått vänta typ ett par timmar innan han hade fått mina grejer
flygandefaran skrev:2623145tja vaddå!
gratis lerbad ....... det betalar ju brudarna från östermalm dyrt för .
Å köra ska vi ....mycket. Den banan kände jag inte till. Klart vi ska testa den.
Funkar det att köra grusgropen vintertid. Har du kört Uringebanan? Tänkte om du kunde jämföra med den.
angel
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |