Blip
Dum spiro, spero
Du har ju en hoj, så klart du ska komma på Valborg. Sen om du vill prova min några varv så får du ju givetvis det.
Menar du att jag får ta ut min egen på banan? Klart jag kommer!
Du har ju en hoj, så klart du ska komma på Valborg. Sen om du vill prova min några varv så får du ju givetvis det.
Menar du att jag får ta ut min egen på banan? Klart jag kommer!
PMa mig om ni bestämmer er för ett datum så fixar jag så stockholmstjejerna anmäler sig.
Japp, jag ska undersöka lite närmare. Så återkommer jag. Klart ni ska prova på bankörning.
Ja sätt ett datum så är det lättare att börja ragga folk.
Låter bra! Bra o bestämma in ett datum ett tag i förväg så att man kan plannera semestern.Vi pratade om sista helgen i Juli. Eventuellt så är det en SM-deltävling den helgen. Nu efter helgen kommer jag iaf med ett datum.
Rätt många killar har hört av sig och vill bidra med att låna ut sina cyklar.
Inte så dumt alla gånger att vara tjej i denna mansdominerade värld. Undrar om man skulle ge sig på att köra häst någon gång. Har inte sett prova på läger för detta ännu.
Karin, jag ska ringa dig. Hör du inget från mig så fråga mig vad det var jag ville nu till helgen.
Vi pratade om sista helgen i Juli. Eventuellt så är det en SM-deltävling den helgen. Nu efter helgen kommer jag iaf med ett datum.
Rätt många killar har hört av sig och vill bidra med att låna ut sina cyklar.
Inte så dumt alla gånger att vara tjej i denna mansdominerade värld. Undrar om man skulle ge sig på att köra häst någon gång. Har inte sett prova på läger för detta ännu.
Karin, jag ska ringa dig. Hör du inget från mig så fråga mig vad det var jag ville nu till helgen.
I nuläget får vi inte köra på banan. Vi måste besikta den först, och innan besiktning en massa arbete nedlagt. Våran förhoppning är att den är besiktad till SM-deltävlingen. Så efter tävlingen kan vi nog klämma in ett läger.
I nuläget får vi inte köra på banan. Vi måste besikta den först, och innan besiktning en massa arbete nedlagt. Våran förhoppning är att den är besiktad till SM-deltävlingen. Så efter tävlingen kan vi nog klämma in ett läger.
Hello...
En fråga om det här med tjejläger. Vad är tanken och syftet med det?
Är målgruppen som kört en massa innan och att de får träna tillsammans, eller är det "prova på" för tjejer för att locka in dem?
Jag har en sambo som gärna skulle testa. Men det går förmodligen inte fort och hon har inte kört mer grus än under övningskörning ungefär.
Tanken är att tjejer som vill prova på ska få göra det. I lugn och ro utan alla "experter" som står och tittar på. Så fort behöver det inte gå, jag vill bara locka in så många som möjligt i motardträsket. Alla oavsett kön är välkomna till dom vanliga träningarna som finns runtom i Sverige. Men tjejerna kommer inte, (förutom den modiga lilla grisen )och ett sånt här läger kanske kan ändra på det.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|